  • 31. Data: 2012-07-06 06:49:23
    Temat: Re: czym przykleić kabel głośnikowy do ściany
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    jk <j...@g...com> napisał(a):

    > jest i klej
    > rzewody maj=B1
    > mi co maj=B1
    > mi. Tylko
    >
    > Dzi=EAki, to chyba wyja=B6nia temat "nietrzymania" u kabla. Spr=F3buj=EA w
    > takim razie dawa=E6 wi=EAcej kleju, tak =BFeby zatopi=E6 przew=F3d, jak
    > sugerowa=B3 wolim. S=B1dzisz, =BFe to mo=BFe by=E6 rozwi=B1zanie?
    Sądzę że użycie kleju o jakim pisałem będzie rozwiązaniem. Na opakowaniu
    napisali że klei PCV.

  • 32. Data: 2012-07-06 07:24:59
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Użytkownik "jk" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 3 Lip, 11:18, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

    >No tak, tylko wracamy do punktu: jak przymocować obejmkę/rynienkę do
    >sufitu? Jak pisałem nie wchodzi w grę wbijanie gwoździ i próbuję
    >uniknąć wiercenia (żelbet).
    A masz tam odrobinę tynku? Nawet kilka milimetrów? Bo jak tak- to możesz
    wyżlobić rowek pod rynienkę, i przykleić ją- np klejem montażowym Nie
    wierzę, żeby to się mogło oderwać od podłoża. Oczywiście- na czas klejenia
    musisz czymś to przycisnąć do ściany (sufitu). Ale kleje montażowe mają
    różne czasy schnięcia- takie szybkoschnące też są

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 33. Data: 2012-07-06 07:30:20
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    Oczywiście- chodzi mi tu o specjalny klej- taki do tynku. IMO mozna
    wykorzystać do tego klej do kafelków. I- jak Ci już napisała Iksełka- do
    farby raczej trudno na stałe coś przykleić

    serdecznie pozdrawiam

    Chiron

  • 34. Data: 2012-07-06 09:48:20
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-05 19:16, Bydlę pisze:

    > Jak widzisz - w kwestii kurzu pojawia się zatopienie kabla w kleju.
    > Magiczne?

    Nie doczytałeś. Kolega napisał, że klej się ściany trzyma dobrze, ale
    nie chce się trzymać przewodu. Stąd moja propozycja, żeby ten przewód
    zatopić w kleju.

    Pozdrawiam,
    MW