  • 1. Data: 2013-07-19 08:10:17
    Temat: czym zabudowac wneke która miała byc pod kominek
    Od: r...@g...com

    Witam

    mialem przygotowana wneke na kominek w salonie, jednak odeszla mi na to troche ochota
    a i jak policzylem ile to bedzie kosztowac i jak czesto bedzie uzywane to calkiem mi
    sie odechcialo. Myslalem ze jak nie kominek to piec kaflowy ale nie za bardzo mam
    fachowca ktory mi to wykona a koszty tez spore. Moze przerabialiscie temat i jakos
    fajnie udalo wam sie zabudowac takie miejsce?

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2013-07-19 13:31:57
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 08:10:17 UTC+2 użytkownik r...@g...com napisał:
> [...]
    bardzo mam fachowca ktory mi to wykona a koszty tez spore. Moze przerabialiscie temat
    i jakos fajnie udalo wam sie zabudowac takie miejsce?

    Czym chcesz. To Twoje miejsce.

  • 3. Data: 2013-07-19 21:11:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-07-19 08:10, r...@g...com pisze:
> [...]
    bardzo mam fachowca ktory mi to wykona a koszty tez spore. Moze przerabialiscie temat
    i jakos fajnie udalo wam sie zabudowac takie miejsce?

    Strzelam: biblioteczka, barek, kącik brydżowy?

    :)

    Pozdrawiam,
    MW