    From: Marek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: dezynsekcja :(
    Date: Fri, 31 Jul 2009 20:13:19 +0200

    Przygarnąłem kota sąsiadów, odpsrzedał pchły mojemu a jak odpchliłem
    mojego, to te wredne skoczki opanowały moje mieszkanie :(. Sa w domu
    dzieci, jest mama po zawale (78). Czeka mnie dezynsekcja, ale przyznam, że
    troche sie boję jej potencjalnych skutków=podtrucie dzieciaka i mamy. Wiem,
    że spektrum potencjalnie użyanych do tego celu środków jest dość duże.
    Zanim zdecyduję się na konkretna firmę deratyzacyjną chciałbym wiedzieć,
    ajie preparaty wchodzą w grę, i przede wszystkim jakich unkać. Nie potrafię
    ocenć wiedzy speca od DDD. Jak jest taka, jak niektórych malarzy, dla
    których farba to farba bez wdawanie sę w niuanse to mogę mieć pod górkę. Ma
    tu ktoś wiedzę o stosowanych w dezynsekcji preparatach ? Przydałby się
    taki, który mozna stosować w przedszkolach/.szpitalach/domach opieki.