  • 51. Data: 2020-03-18 10:58:47
    Temat: Re: dobre wieści dla prosumentów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 marca 2020 19:39:37 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > Microsoft też myślał, że cały świat zawojuje i nadal bedzie swoje
    > windowsy sprzedawał po $100 i bez prawa odsprzedaży. Wygryzły go
    > komórki, a PC-tów sprzedaje się o wiele mniej niż 10 lat temu.

    https://www.telepolis.pl/tech/prawo-finanse-statysty
    ki/windows-10-1mld-maszyn

    Faktycznie jest trupem. Jedyny miliard urządzeń pracuje na ich win 10 :D
    Komórki go wykończyły!
    Rotfl ;)

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2020-03-20 07:13:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 18.03.2020 10:58, Adam Sz. wrote:

> [...]
    ki/windows-10-1mld-maszyn

    > Faktycznie jest trupem. Jedyny miliard urządzeń pracuje na ich win 10 :D

    A kiedy ostatnio kupiłeś windowsy? Wszystkie oemy W7 przerobiłem na W10
    i ze starych komputerów, co się rozpadły mam zapasowe windowsy do
    komputerów składanych samodzielnie. Nie przypominam sobie żebym w ciągu
    10-12 lat kupił coś z preinstalowanym Windowsem.

  • 53. Data: 2020-03-23 11:27:32
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 20 marca 2020 07:13:38 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:

    > A kiedy ostatnio kupiłeś windowsy?

    W zeszłym roku. Zawsze kupuje laptopy z windowsami. Mam w firmie kilka.
    Laptopy się zużywają - co 2-4 lata kupujesz nowego.

    W firmach nikt się nie bawi w składanie komputerów - kupują gotowe zestawy
    z gotowym systemem. Czas pracy informatyka na zainstalowanie systemu
    jest wart więcej niż ten system ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 54. Data: 2020-03-23 21:08:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.03.2020 11:27, Adam Sz. wrote:

> [...]
    >
    > W firmach nikt się nie bawi w składanie komputerów - kupują gotowe zestawy
    > z gotowym systemem. Czas pracy informatyka na zainstalowanie systemu

    nono..

  • 55. Data: 2020-03-23 22:58:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam Sz. a...@g...com ...

> [...]
    > zestawy z gotowym systemem. Czas pracy informatyka na zainstalowanie
    > systemu jest wart więcej niż ten system ;)

    Pracowałem kiedys w pewnej firmie.
    Zrobiłem zamowienie na 20 komputerów PC - do najprostszych potrzeb
    biurowych.

    Wyceniłem kazda sztuke na około 500zł, moze ciut wiecej - nie pamietam.
    Otrzymałem odpowiedz, ze firma ma swoje standardy i PC tylko nowe, według
    korporacyjnego zamowienia.
    Wiec zamowili mi kompy za 4kpln sztuka, tyle ze tylko 3, reszte
    dosztukowali jakies złomki z tego co mieli w magazynach które utrudniały
    prace i potem były ciągle problematyczne...

    Takze ten tego firmy potrafią rozne bzdurne kalkulacje wyczyniac, ktore
    normalnym ludziom by sie nie sniły :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 56. Data: 2020-03-24 00:53:52
    Temat: dobre wieści dla prosumentów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wygląda na to że temat może być na dłuższy czas nieaktualny. To co się za oknem
    dzieje i jeszcze jakiś nieznany czas będzie się działo spowoduje tak duży ubytek
    wspólnej kasy że wszystkie programy bazujące chociażby na minimalnych dopłatach z
    budżetu państwa mogą zostać przesunięte na nie wiadomo do kiedy.

  • 57. Data: 2020-03-24 08:00:48
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 24.03.2020 00:53, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    budżetu państwa mogą zostać przesunięte na nie wiadomo do kiedy.

    Mało realny scenariusz, ale jestem w stanie wyobrazić sobie zawieszenie
    w UE wszystkich programów ekologicznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 58. Data: 2020-03-24 15:12:58
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.03.2020 22:58, Budzik wrote:

    > Takze ten tego firmy potrafią rozne bzdurne kalkulacje wyczyniac, ktore
    > normalnym ludziom by sie nie sniły :))))

    Spokojnie, koronawirus wszystko teraz wyprostuje :-) Te ich samochody
    brane w leasing albo wypożyczane długoterminowo :-) Tak samo sprzęt
    biurowy w leasingu :-)
    To są wszystko kolosy na glinianych nogach. Połowa za środki unijne, a
    połowa z kredytu. Nie stać ich na nic i nigdy nie było stać. palili
    głupa tylko.

  • 59. Data: 2020-03-24 16:37:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A o czym ja napisałem jak nie o czasowym zlikwidowaniu dopłat różnych do
    fotowoltaiki, samochodów elektrycznych itp. Bogaci jako państwo przed wirusem nie
    byliśmy. Po nim będziemy jeszcze mniej bogaci. Państwo musi uruchomić przemysł żeby
    mialo kasę z podatków. Kasa mu bardzo potrzebna będzie. Mogą jeszcze na świecie się
    umówić że wszędzie proporcjonalnie dodrukuja pieniędzy. W takiej sytuacji kursy walut
    względem siebie się nie zmienia ale za kilka lat odbije się to inflacja.

  • 60. Data: 2020-03-24 18:52:14
    Od: Runt <r...@a...las>

    W dniu 2020-03-24 o 16:37, cwel Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    względem siebie się nie zmienia ale za kilka lat odbije się to inflacja.

    zenus! zajmij sie murowaniem! O ekonomii nie masz zielonego pojecia.!!!!

    --
    Runt

    All's well that ends well!