  • 131. Data: 2017-06-19 12:17:20
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-19 o 11:07, Pete pisze:

    > Uwaga, będą trudne słowa
    > Fundusze strukturalne, składka niemiecka.
    >
    > A teraz weź sobie kajecik, kalkulator i policz jaka to będzie kwota.

    Bredzisz.

  • 132. Data: 2017-06-19 12:42:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale to nie chodzi o zawody kto wiecej wegla wydobywa tylko jak wykorzystuje. Dla
    jednych jest interes jak wydobeda i sprzedadza a dla innych jak wydobeda tyle ile
    potrzebuja i nikomu za granice nie sprzedaja. I my teraz mamy taki model energetyki.
    Z danego na grupe artykulu wynika ze niemcom wegiel sie skonczyl. I nikt z wyjatkiem
    nas nie ma w okolicy niemiec wegla. To chcieli za wsiarz kupic nasze kopalnie i
    wydobywac w nich wegiel na swoje potrzeby. Przy okazji w tej chwili jest w Polsce
    zakaz sprzedazy kopaln i elektrowni jesli naleza do skarbu panstwa. Skads musza wziac
    kilkadziesiat milionow ton wegla rocznie. Kupia sobie australijski zaplaca za
    transport, ubezpieczenie. Dobuduja torow bo jakos musza wegiel dowiezc do elektrowni
    i wyjdzie ich wegiel drozej niz by go nam ukradli. Oni polskiego wegla do siebie by
    nie wozili. Zbudowali albo kupili by tutaj elektrownie i wysylali by prad do siebie.
    A ze tutaj bylby produkowany to my bysmy placili za jakies CO2. Niech helmuty
    spierdalaja na drzewo, dla mnie moga przy swieczkach w mieszkaniach siedziec. Na
    razie kupuja u ruskich rope, ale to dla nich niepewny dostawca bo ma zawory po swojej
    stronie. Poza tym ruski cwanszy od helmutow i nie pozwoli im zrobic zadnych rezerw.
    Ruscy dobrze pamietaja ze wojne z nimi niemcy zrobili na radzieckiej ropie.

  • 133. Data: 2017-06-19 13:02:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-19 o 11:56, Adam Sz. pisze:
> [...]
    wplacilismy wiecej niz dostalismy. Latwo to w necie znalezc.

    > Trzeba ogladac za duzo TVNu zeby twierdzic, ze UE nam wiecej daje niz
    > zabiera :) Koszty kredytow do nierzadko durnych projektow i cala
    > papierkologia, setki tysiecy nowych urzednikow do rozliczania projektow
    > i calej biurokracji (ktorzy juz zostana na stale bo urzednicze stanowisko
    > to beton) to wszystko juz kosztuje nas wiecej niz kasa, ktora dostajemy.
    > A jeszcze musimy placic skladke za bycie w tym kolchozie ;) Daj Pan spokoj.
    > pozdr.

    Bosz... jak widzę takie pieprzenie głupot to mi się nóż w kieszeni
    otwiera. Typu 'ja i tak wiem najlepiej że wszyscy kradną'

    Już wcześniej cytowałem oficjalną informację MinFin.
    Ale widzę, że tu są lepiej poinformowani od rządu.

    --
    Pete

  • 134. Data: 2017-06-19 13:03:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-19 o 12:17, nadir pisze:

    > Bredzisz.

    Idź sobie poszczekaj na jakimś forum dla piździelców, będziesz miał poklask.

    --
    Pete

  • 135. Data: 2017-06-19 13:08:07
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    transport, ubezpieczenie. Dobuduja torow bo jakos musza wegiel dowiezc do elektrowni
    i wyjdzie ich wegiel drozej niz by go nam ukradli.

    A czy polski węgiel leci gołębiem pocztowym?

    Oni polskiego wegla do siebie by nie wozili. Zbudowali albo kupili by
    tutaj elektrownie i wysylali by prad do siebie. A ze tutaj bylby
    produkowany to my bysmy placili za jakies CO2.

    Porażająca jest twoja ignorancja.

[...]

    Szkoda czasu na powtarzanie w kółko tych samych argumentów. I tak jesteś
    oporny na wiedzę jak beton.

    --
    Pete

  • 136. Data: 2017-06-19 13:31:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty nie masz zadnych argumentow. Sprzedajesz przeterminowany populizm.

  • 137. Data: 2017-06-19 14:43:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 13:02:47 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Już wcześniej cytowałem oficjalną informację MinFin.

    W ktorej jest tylko ujeta kwota otrzymanej dotacji i *skladka* jaka
    placimy za uczestnictwo w UE :-) A gdzie koszty obslugi kilkudziesieciu
    (moze nawet set) tys. nowych urzedniczych stanowisk? A gdzie koszty
    utrzymania ich samochodow, szkolen, wyjazdow, budynkow, materialow
    biurowych? A gdzie koszty obslugi dlugu na wszystkie (bardzo czesto
    niepotrzebne i przeplacone) inwestycje UE? Gdzie koszty obslugi
    zadluzenia wszystkich samorzadow, przeciez one wszystkie sie
    pozadluzaly na kilkadziesiat lat do przodu. Bo unia dala 10mln, tylko
    polowe trzeba bylo wylozyc samemu, a ze sie nie mialo to sie wzielo
    5 baniek kredytu - kto zarobi na odsetkach? :-) Siejesz straszny populizm.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 138. Data: 2017-06-19 15:01:56
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-19 o 13:03, Pete pisze:

    > Idź sobie poszczekaj na jakimś forum dla piździelców, będziesz miał
    > poklask.

    Po co? Mnie poklask niepotrzebny. A tu szczekasz za wielu innych i też
    jest zajebiście.

  • 139. Data: 2017-06-19 15:43:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-19 o 14:43, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > polowe trzeba bylo wylozyc samemu, a ze sie nie mialo to sie wzielo
    > 5 baniek kredytu - kto zarobi na odsetkach? :-) Siejesz straszny populizm.

    Tylko teraz wskaż, które z tych inwestycji byłyby realizowane bez
    dotacji z UE?
    Ile km dróg?
    Ile inwestycji gminnych w infrastrukturę?

    Masz przykład Ukrainy jak się rozwija licząc tylko na siebie.

    --
    Pete

  • 140. Data: 2017-06-19 16:24:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedaleko ukrainy jest bialorus. Jakos biolorusini do roboty na zachod europy nie
    jezdza. Jest w necie kilka filmow o bialorusi nakreconych przez mlodego czlowieka. Ze
    wzgledu na wiek trudno go posadzic o stronniczosc. Poza tym jeden obrazek wart jest
    tysiaca slow. I z obrazkow wychodzilo ze az tak bardzo za nami nie sa. Ostatnio byly
    tam jakies przepierduchy przeciwko wladzy. Wladza wprowadzila podatek, u nas mowili
    ze od nierobow. Prawda jest taka ze duzo bialorusinow pojechalo do pracy do Rosji bo
    tam mozna zarobic minimum 1000 dolcow na miesiac. I wladza chciala od tych pieniedzy
    jakis niewielki podatek. Wycofala sie chyba wladza z tego podatku bo na razie jest
    tam spokoj.