  • 291. Data: 2017-06-26 08:53:32
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 26-06-2017 o 08:43, Budyń pisze:

    > a poza twoim zelaznym przekonaniem to jakies poszlaki masz?
    > Bo wg mediów to było tak:

    ;-D To taka oficjalna wersja, to business.
    CO nie zmienia faktu, że pewnie festiwal się nie odbędzie od wielu lat.

  • 292. Data: 2017-06-26 08:55:20
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 09:02:23 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > opowiadanki bez pokrycia. A skąd teraz porządny stan budżetu? Bo ta ekipa kraść nie
    pozwala.

    Byłoby bardzo miło. Od czasu do czasu słucham audycji ekonomicznej w TokFm i
    zapamiętałem kilka rzeczy:
    - pis zmienił regółę wydatkową żeby się zadłużać szybciej niż platforma
    - 500+ kosztuje tyle że o ja pierdykam
    - sztuczki księgowe, opóźnienia zwortu vatu żeby statystyka ładna wyszła

    Kibicuję naszej gospodarce (obojętnie pod jakimi rządami), ale ze szampanem zaczekam.

  • 293. Data: 2017-06-26 09:11:18
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 08:55:21 UTC+2 użytkownik g...@g...com
    napisał:

> [...]
    > Kibicuję naszej gospodarce (obojętnie pod jakimi rządami), ale ze szampanem

    tokfm jest tak wiarygodny jak gazeta polska, ale i ja czasem tego słucham. Zdanie
    przeciwników trzeba znać.
    Wg powyzszego to nie ma zadnych zysków, a jest tylko nowy wydatek. A to oczywista
    nieprawda. Brak deficytu, nowe ratingi tylko mówią ze tokfm przemilczało pozytywne
    informacje.

    b.

  • 294. Data: 2017-06-26 09:15:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 08:32:53 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:
> [...]
    czerwony-krzyz-posla-pis-wyprowadzali-pieniadze-z-pc
    k.html

    > Wow, cisza jak makiem zasiał...

    z tegoż artykułu
    W PiS słychać, że na wynik audytu czekają teraz też władze partii w Warszawie. -
    Jeśli znajdzie się w nim cokolwiek, co mogłoby szkodzić PiS, Piotrek nie tylko będzie
    się musiał mocno tłumaczyć, ale prawdopodobnie również zrezygnować ze stanowiska
    szefa struktur we Wrocławiu.

    no i tyle, na razie brak innych informacji

    b.

  • 295. Data: 2017-06-26 09:35:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    > A musisz ich kochac? Ale niech bedzie. Twierdzisz ze przez ZSRR zginelow Polsce
    milion ludzi. Niech ci bedzie chociaz nie jest to prawda. Przez niemcow zginelo
    prawie szesc milionow ludzi i jest to zgodne z prawda. To zeby bylo sprawiedliwie ja
    dam jeden powod dla ktorego mozna lubic Rosjan a Ty dasz szesc powodow dla ktorych
    lubisz niemcow. Mialem kontakt z rosjanami jak byl ZSRR. Twierdze ze to sympatyczni i
    mili ludzie i dlatego mozna ich lubic. Teraz Ty.

    Ja znałem kilku rosjan. Każdy z nich to był pijak.
    I złodziej, bo każdy pijak to złodziej.

    Teraz ty.

    --
    Pete

  • 296. Data: 2017-06-26 09:46:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-26 o 09:15, Budyń pisze:
> [...]
    szefa struktur we Wrocławiu.

    > no i tyle, na razie brak innych informacji

    Ale dlaczego nie puścili tego w Wiadomościach?
    Przecież to news dnia.
    Na innych przygotowują materiały jeszcze zanim cokolwiek się zacznie.

    Ani żaden tabloid w....pl nie pisze o tym???

    Nie musisz odpowiadać.
    To jest pytranie retoryczne

    --
    Pete

  • 297. Data: 2017-06-26 10:16:24
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Dlaczego nie w wiadomosciach? Bo sa pisowskie.
    Dlaczego nie w tabloidach? Qrcze, moze nie ma zadnej afery?

    b.

  • 298. Data: 2017-06-26 10:20:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-26 o 10:16, Budyń pisze:
    > Dlaczego nie w wiadomosciach? Bo sa pisowskie.
    > Dlaczego nie w tabloidach? Qrcze, moze nie ma zadnej afery?

    :D

    --
    Pete

  • 299. Data: 2017-06-26 12:41:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Miales o zaletach niemcow napisac a nie wadach rosjan. Dalem powod dla ktorego mozna
    ich bardziej lubic od niemcow. Zeby bylo proporcjonalnie do zabitych Ty powinienes
    podac wiecej pozytywnych powodow. Za duzo w rekawie nie masz. Bo niby co moglbys
    napisac. Moze ze zabijanie w komorze gazowej bylo bardziej humanitarne od strzalu w
    tyl glowy?

  • 300. Data: 2017-06-26 19:40:49
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup

    >Zły adres. O gospodarce wiem więcej niż sobie zdajesz sprawy, z powodu
    >mojej pracy, wykształcenia i kontaktów tyle o tym.

    To akurat słabe powody by się znać (na czymkolwiek), kontrprzykładow w
    świecie fhuj.

    >W przypadku ISO parodią jest, że mogę zażądać audytu u mojego dostawcy i to
    >on za to zapłaci.

    No, a ja mogę zażądać by w sklepie było czysto i sklep za to zapłaci. Tak,
    rozumiem, w twoim świecie to parodia bo "o gospodarce wiesz dużo" :)))