  • 151. Data: 2017-06-22 10:07:58
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 19-06-2017 o 14:43, Adam Sz. pisze:

    > A gdzie koszty obslugi kilkudziesieciu

    A gdzie zyski z gigantycznego obrotu pieniędzy w kraju?
    Trzeba by było porównać PKB z przed wstąpienia do UE i dalej sprawdzić
    jego dynamikę oraz uwzględnić kryzys światowy. Wtedy można dyskutować, a
    tak to takie gdybanie można sobie wsadzić.

  • 152. Data: 2017-06-22 10:12:19
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 18-06-2017 o 23:28, nadir pisze:

    > Podobno.
    >
    > http://niewygodne.info.pl/artykul7/03281-UE-dla-Niem
    iec-to-bardzo-oplacalny-biznes.htm

    Zwłaszcza dotyczy to porąbanego ISO.

    Trudno się temu dziwić, czy ktoś o zdrowych zmysłach myśli że jeden kraj
    da drugiemu miliardy EURO za nic.

  • 153. Data: 2017-06-22 10:23:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 19-06-2017 o 08:21, ddddddddddddd pisze:

    > Czyli jak dobrze rozumiem jest to stała wartość.
    > Jak masz budowlę za milion to i w pierwszym miesiącu i w czterdziestym
    > (czy trzydziestym) roku podstawą amortyzacji jest milion, a amortyzujesz
    > co miesiąc 1/40*12 tej kwoty.
    > Podobnie przy samochodzie - wartość auta rozbijasz na 36 (ilość z
    > kosmosu, nie jestem księgowym i z pamięci nie wiem ile czasu się
    > amortyzuje samochody) równych części i co miesiąc jedną z nich
    > amortyzujesz - ale podstawa amortyzacji w każdym miesiącu jest taka sama.

    Podatek "lokalny" od nieruchomości płaci się od wartości początkowej i
    jest to opłata stała.
    Amortyzuje się od początkowej i odlicza od podatku dochodowego, po
    zamortyzowaniu nie odliczasz od dochodowego.

  • 154. Data: 2017-06-22 11:19:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-22 o 10:12, k...@w...pl pisze:

    > Zwłaszcza dotyczy to porąbanego ISO.

    Co dokładnie masz na myśli? ISO to nie tylko UE, choć faktycznie to
    wywalanie pieniędzy na czary i zaklęcia.

    > Trudno się temu dziwić, czy ktoś o zdrowych zmysłach myśli że jeden kraj
    > da drugiemu miliardy EURO za nic.

    Jest pełno takich, nawet tu na forum.

  • 155. Data: 2017-06-22 14:48:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    O kradzeniu mialo byc. Tylko Rydzyka jestes w stanie wymienic? To Ci pomoge.
    Wlaczylem telewizje i tam mowia ze dzisiaj zdrutowali 10 osob za przekrety w jakiejs
    grupie Azoty. Wszyscy albo wysocy dzialacze PO albo osoby z nimi powiazane. Nie
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

  • 156. Data: 2017-06-22 14:50:39
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    :DDD

    --
    Pete

  • 157. Data: 2017-06-22 16:37:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 14:49:10 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    Tuski i tak są najlepsze - młody na komisji wsypał starego mówiąc, że
    wszyscy wiedzieli, że amber gold to ściema, a stary dzisiaj stwierdził,
    że jest z młodego dumny :D No cyrk :) Oboje powinni dzisiaj zostać w
    areszcie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 158. Data: 2017-06-22 18:53:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 22 czerwca 2017 16:37:32 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > że jest z młodego dumny :D No cyrk :) Oboje powinni dzisiaj zostać w
    > areszcie :-)

    A pamiętasz reklamy ambergolda w prasie? Nawet półdebil by się zorientował,
    że to szwindel. Młody by się tylko zbłaźnił jakby twierdził, że nie podejrzewał
    Plichty o chęć zrobienia w wała ludzi.

    L.

  • 159. Data: 2017-06-22 20:33:39
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 01:21:11 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    >Ale jak masz akumulacyjną podłogę, to jak słońce świeci na nią z kilku
    >okien to ciepło lepiej wnika, niż w przypadku np. podłogi drewnianej,

    Dobre - i mówisz, że w przypadku drewnianej podłogi to ciepło po prostu
    anihiluje?

    Przypominał mi się argument idioty przy kolizji tłumaczący, ze znak stop
    jest "silniejszy" od zwykłego trójkąta i dlatego ten przy trójkącie ma
    "większe" pierwszeństwo.

  • 160. Data: 2017-06-22 20:35:32
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 21 czerwca 2017 20:53:13 UTC+2 użytkownik M. napisał:

    >Jak tak dalej pojdzie to na zachodzie bedzie wiekszy wschod niz na
    >wschodzie

    Widzisz matołu, gdybyś chodził do szkoły wiedziałbyś, że Ziemia nie jest
    płaska i siłami samej natury zachód jest większym wschodem :P