  • 171. Data: 2017-06-23 10:18:09
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 09:15:56 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:

    > Nie zorganizował, ale wiedział od początku do końca

    niekoniecznie, zadnych na to poszlak nie ma

    >i wykorzystał.

    dziwne nie jest, zwlaszcza ze nie o niekulturalne wypowiedzi idzie, a powazne sprawy

    > Nie
    > ma poszlak, bo są dobrzy w tym co robią.

    tylko na marszu kodu sie z tym nie wychyl, pis to nieudacznicy przeciez

    Przecież nie robił tego żaden z
    > polityków. Przecież gdyby to znalazła sama prokuratora to albo by całość
    > ujawnili od razu a dozują i coś wypływa na jakiś czas.

    a wiesz kto dozuje?

    > O cho znalazł się uczciwy, który muchy w życiu nie skrzywdził, nie
    > przeszedł nigdy w nie dozwolonym miejscu, kwestia skali.

    oczywiscie jak kazdy robie błędy (zło), ale moim celem jest ich nie robić.

    Masz racje
    > różnimy się, Ja nie mam złudzeń co do polityków i ludzi którzy biorą w
    > niej udział.

    jasne ze fucha polityka to nie zabawa w kółku niedzielnym. Różnica jest w celach -
    niektórzy wycwaniakują dla siebie, inni dla jakiejs idei, ojczyzny itp

    b.

  • 172. Data: 2017-06-23 10:40:19
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > tylko na marszu kodu sie z tym nie wychyl, pis to nieudacznicy przeciez
    Skoro to przyznajesz... ;-D

    > jasne ze fucha polityka to nie zabawa w kółku niedzielnym. Różnica jest w celach -
    niektórzy wycwaniakują dla siebie, inni dla jakiejs idei, ojczyzny itp
    Pełna kieszeń to też idea.
    Co do ojczyzny i patriotyzmu cytat "Jeżeli patriotyzm jest w stylu
    Kmicica to jest naiwny..." Dobrze to widać po zachowaniu władców,
    rządzących, książąt, hrabiów itd tępemu ludowi wmawiali że trzeba się
    poświęcić dla ojczyzny, a sami spier... za granicę jak tylko było
    zagrożenie (oczywiście zdarzały się wyjątki ale kończyły się źle) i
    obecna władza wcale się nie różni niczym od poprzednich. Cytat z wiersza
    "A najdzielniej biją króle, a najgęściej giną chłopy." to jest
    spojrzenie na patriotyzm i wojnę jednakże można go odnieść także do
    polityki oczywiście w uproszczeniu.

  • 173. Data: 2017-06-23 10:52:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 09:02, Budyń pisze:

    > to ze pisowi na rękę to jasne, ale zeby pis to zorganizował to nie ma na to żadnych
    poszlak.

    Budyń, proszę Cię.
    Agenci CBA z Wrocławia to zorganizowali. A usłużna prokuratura nie
    starała się sprawdzić tego wątku.

    > bo to nie pisowska knajpa była, pisowcy spotykają sie gdzie indziej

    podsłuchuje się tych przy władzy. Poczekaj chwilę na efekty.

    > opowiadanki bez pokrycia. A skąd teraz porządny stan budżetu? Bo ta ekipa kraść nie
    pozwala.

    Co z ustawą kominową w spółkach skarbu państwa? PZU, Pekao, Alior to nie
    dotyczy? Aaaa, zapomniałem, że to ludzie prezesa rządzą.
    Co ze SKOKami? Do dzisiaj nikt nier poniósł konsekwencji za to.

    > Tylko te cioły dały się złapać. Te "elity" polityczne mają w
    >
    > Chyba ty - taka jest wlasnie różnica, tobie nie przyjdzie do głowy ze mozna być
    uczciwym.

    ROTFL :D :D :D

    --
    Pete

  • 174. Data: 2017-06-23 10:54:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-22 o 16:37, Adam Sz. pisze:
> [...]
    Wlaczylem telewizje i tam mowia ze dzisiaj zdrutowali 10 osob za przekrety w jakiejs
    grupie Azoty. Wszyscy albo wysocy dzialacze PO albo osoby z nimi powiazane. Nie
    mowili ze ktos z PISu wsrod nich byl. Nazwisko Rydzyka tez nie padlo.

    > Tuski i tak są najlepsze - młody na komisji wsypał starego mówiąc, że
    > wszyscy wiedzieli, że amber gold to ściema, a stary dzisiaj stwierdził,
    > że jest z młodego dumny :D No cyrk :) Oboje powinni dzisiaj zostać w
    > areszcie :-)

    Inwestowałeś w Amber?
    Ja nie. Bez śledzenia KeeNeFu czułem podskórnie, że to szwindel. I też
    powinienem siedzieć?

    LOL

    --
    Pete

  • 175. Data: 2017-06-23 10:57:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 10:52:13 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Budyń, proszę Cię.
    > Agenci CBA z Wrocławia to zorganizowali. A usłużna prokuratura nie
    > starała się sprawdzić tego wątku.

    nic o tym nie słyszałem, linke jakąś poproszę

    > podsłuchuje się tych przy władzy. Poczekaj chwilę na efekty.

    a dlaczego nie podsłuchiwac opozycji? przed wyborami jak znalazł, kupiec sie
    znajdzie.

    nie pozwala.

    > Co z ustawą kominową w spółkach skarbu państwa? PZU, Pekao, Alior to nie
    > dotyczy? Aaaa, zapomniałem, że to ludzie prezesa rządzą.

    ja nie twierdze ze jest idealnie. Ale łatwo pokazac ze jest 3 klasy lepiej niz za
    platformersów. I ludzie maja pieniądze, i budżet, bezrobocie spada itd.

    > Co ze SKOKami? Do dzisiaj nikt nier poniósł konsekwencji za to.

    mianowicie za co? tez linke poprosze. Bo hasło skoki to straszna afera pisu znam. A
    szczegóły?

    > ROTFL :D :D :D

    otóż własnie to.

    b.

  • 176. Data: 2017-06-23 11:01:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 10:54:15 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> [...]
    >
    > Inwestowałeś w Amber?
    > Ja nie. Bez śledzenia KeeNeFu czułem podskórnie, że to szwindel. I też

    ostrozni ludzie nie inwestowali, mam znajomka który jakos tam zarządza swoją kase i
    szukal w owym czasie mozliwosci dobrych lokat. Nie wszedl w amber tylko dlatego ze
    nie mial panstwowych gwarancji.
    Mniej ostrozni zainwestowali - ale to nie oni są winni tylko zlodzieje.
    Idz na pokaz sprzedazy cudownych garnków i zobacz jak dziala psychologia sprzedawców.
    Tu nie ma równosci stron. Fachowcy prostego czlowieka omotają. Wszystko jedno czy o
    garnki czy o zloto chodzi.

    b.

  • 177. Data: 2017-06-23 11:02:57
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Inwestowałeś w Amber?
    > Ja nie. Bez śledzenia KeeNeFu czułem podskórnie, że to szwindel.

    Oni proponowali 300% zysku 100% powinno zastanawiać. Czy to nie pachnie
    szwindlem?

  • 178. Data: 2017-06-23 11:05:15
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > ja nie twierdze ze jest idealnie. Ale łatwo pokazac ze jest 3 klasy lepiej niz za
    platformersów.
    Czym się różni złodziej który kradnie dużo od tego co kradnie mało? Ito
    i to złodziej.

    >I ludzie maja pieniądze, i budżet, bezrobocie spada itd.
    I to zaleta PIS-u? I oczywiście nie ma to nic wspólnego z wychodzeniem z
    kryzysu gospodarki światowej?

  • 179. Data: 2017-06-23 11:21:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 11:01, Budyń pisze:
> [...]
    sprzedawców. Tu nie ma równosci stron. Fachowcy prostego czlowieka omotają. Wszystko

    ergo powinieneś iść siedzieć, bo wiesz o oszustwie na gigantyczną skalę
    i nie ostrzegasz ludzi ani nie zawiadamiasz odpowiednich służb.

    --
    Pete

  • 180. Data: 2017-06-23 11:25:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 10:57, Budyń pisze:

    > nic o tym nie słyszałem, linke jakąś poproszę

    proszę
    http://wyborcza.pl/7,75398,21958198,siatka-mariusza-
    kaminskiego-kto-stoi-za-afera-podsluchowa.html

    Tak, wiem, wyborcza :)

    > a dlaczego nie podsłuchiwac opozycji? przed wyborami jak znalazł, kupiec sie
    znajdzie.

    Dopiero teraz weszły nowe "standardy" walki politycznej. Poczekajmy do
    wyborów. Nikt wcześniej się nie wypstryka z takich haków.

> [...]
    >
    > mianowicie za co? tez linke poprosze. Bo hasło skoki to straszna afera pisu znam. A

    Chociażby to:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Pieniadze-SKOK-ow-pl
    yna-do-Luksemburga-KNF-powinny-wesprzec-restrukturyz
    acje-7219843.html

    + upadki kilku kas regionalnych, za które zapłacili wszyscy klienci banków.

    > otóż własnie to.

    Przynajmniej ciebie też to śmieszy :D :D :D

    --
    Pete