  • 201. Data: 2017-06-23 14:05:59
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 13:51, Adam Sz. pisze:

    > Zenek z sensem pisze i mam podobne odczucia do niego. A nie jestem wyznawca
    > PISu. Twoj argument zostal inwalida ;)
    > pozdr.

    Cóż, ukryta opcja pisowska mimo wszystko dalej jest wyznawcą pisu. Nawet
    gdy nie jest tego świadoma. To stan umysłu a nie deklaracji.
    Tak jak opinia 'baba za kierownicą' może dotyczyć Adama SZ. prowadzącego
    motocykl.

    --
    Pete

  • 202. Data: 2017-06-23 14:20:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:05:59 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Cóż, ukryta opcja pisowska mimo wszystko dalej jest wyznawcą pisu. Nawet
    > gdy nie jest tego świadoma. To stan umysłu a nie deklaracji.

    To nie stan umysłu a analiza rzeczywistości i tego co dzieje się dookoła.
    PS. Nie oglądam TVNu, nie czytam Gazety Wyborczej i nie oglądam TVP. Pisze
    z góry, bo wiem jaki byłby Twój kolejny komentarz :-)

    Z mojej strony EOT w temacie - polityka to szambo, jak lubisz się babrać
    to jechaj panie dalej z koksem ale już beze mnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 203. Data: 2017-06-23 14:36:52
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 14:20, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > Z mojej strony EOT w temacie - polityka to szambo, jak lubisz się babrać
    > to jechaj panie dalej z koksem ale już beze mnie :)

    Cóż, ja tylko protestuję takiej optyce, że jak było/jest/będzie źle, to
    zawsze wina PO.
    else zasługa PiS.

    --
    Pete

  • 204. Data: 2017-06-23 14:40:21
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > JAk jest źle, to wina poprzedników, jak jest dobrze to nasza zaleta.
    >
    > Takich argumentów używa się w szkole i piaskownicy. Średnio inteligentny
    Dokładnie tak samo robisz. Adam pisze że Tusk powinien pość siedzieć, Ty odpisujesz
    że Szydło powinna pójść siedzieć.
    Taka przepychanka w piaskownicy:
    -zegarek Nowaka czy kryminalne rozmowy przy konsumpcji ośmiornic to jedyny argument
    że teraz ktoś coś podobnie robi.

  • 205. Data: 2017-06-23 14:44:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:03:18 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Wygodnie pominąłeś dalszą część maila - co zatem zrobli: Szydło,
    > Błaszczak i Zieliński z wiedzą o morderstwie na Trzemeskiej?

    A co to ma wspólnego z Tuskiem?
    Wg Twojej logiki niedopełnienie obowiązków przez Szydło zwalnia z winy Tuska

    > i Adriana.
    Na tym polega problem PO i jego wyznawców.;)
    Jak nam coś zarzuca to krzyczymy że oni też...

  • 206. Data: 2017-06-23 14:57:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 13:08:10 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Spójrz sobie na wyniki Polic. Od jakiegos 1,5r dołuuuują, że szkoda
    > patrzeć. I trzeba teraz znaleźć kozła ofiarnego. Z pięknym zarzutem -
    > nietrafione inwestycje. Pól zarządów firm w Polsce należałoby posadzić.

    A to że zapłacili 22mln(6mln usd) za usługi które nie zostały wykonane to tez pewnie
    wina PIS TVPis czy może Jarka i Antka
    Rozumiem że uważasz że "pół zarządów firm w w Polsce" kupuje za gigantyczne pieniądze
    nic nie warte dziury w ziemi?

  • 207. Data: 2017-06-23 15:22:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 14:44, Kris pisze:

    > A co to ma wspólnego z Tuskiem?

    Do ścigania Tuska powstała komisja śledcza, a zwolnienia w policji
    wrocławskiej dziwnym zbiegiem okoliczności wydarzyły się dopiero po
    publikacji filmu z tasera. Rok po wydarzeniach i również rok po
    pojawieniu się filmu z tasera.
    I nikt z rządzących (mimo dużo bardziej bezpośredniej odpowiedzialności)
    nie poczuwa się odpowiedzialny.

    > Wg Twojej logiki niedopełnienie obowiązków przez Szydło zwalnia z winy Tuska

    Nic takiego nie napisałem.
    Wq... mnie jedynie ordynarna propaganda mediów rządowych, a sami są nie
    lepsi od poprzedników.
    Niestety wielu polaków się nabiera na ten 'chłyt marketingowy'

    > Na tym polega problem PO i jego wyznawców.;)
    > Jak nam coś zarzuca to krzyczymy że oni też...

    Nie zrozumiałeś.
    Chodzi mi raczej o ewangeliczne 'kto jest bez winy niechaj pierwszy
    rzuci kamień'.

    wq.... mnie taka hipokryzja.

    --
    Pete

  • 208. Data: 2017-06-23 15:27:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 14:57, Kris pisze:

    > A to że zapłacili 22mln(6mln usd) za usługi które nie zostały wykonane to tez
    pewnie wina PIS TVPis czy może Jarka i Antka

    Taki jest oficjalny przekaz TVPiS. Wg niej odwołanie festiwalu w opolu
    to też wina PO.
    A jak było naprawdę, to się nigdy nie dowiemy.

    > Rozumiem że uważasz że "pół zarządów firm w w Polsce" kupuje za gigantyczne
    pieniądze nic nie warte dziury w ziemi?

    Do całego górnictwa państwo dokłada miliardy złotych. Czy to wystarczy?

    --
    Pete

  • 209. Data: 2017-06-23 15:30:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 23 czerwca 2017 14:57:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Rozumiem że uważasz że "pół zarządów firm w w Polsce" kupuje za gigantyczne
    pieniądze nic nie warte dziury w ziemi?

    A taka refleksja jeszcze.
    W gogle wpisałem "aresztowany zarząd police"
    https://www.google.pl/search?q=prosument+okres+rozli
    czeniowy&oq=prosument+okres+rozliczeniowy&aqs=chrome
    ..69i57.21640j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=areszto
    wany+zarz%C4%85d+police

    TVN, Wyborcza o tym wspominają
    Najwięcej szczegółów jednak tu:
    http://www.polskieradio.pl/130/3993/Artykul/1780169,
    Byly-zarzad-Zakladow-Chemicznych-Police-SA-zatrzyman

    Może warto jednak ten abonament płacić;)

  • 210. Data: 2017-06-23 15:30:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-23 o 14:40, Kris pisze:

    > Dokładnie tak samo robisz. Adam pisze że Tusk powinien pość siedzieć, Ty odpisujesz
    że Szydło powinna pójść siedzieć.

    Powinna pójść siedzieć czy nie?

    > Taka przepychanka w piaskownicy:
    > -zegarek Nowaka czy kryminalne rozmowy przy konsumpcji ośmiornic to jedyny argument
    że teraz ktoś coś podobnie robi.

    Nic nie rozumiesz.

    Ja nie piszę, że zamiast Tuska trzeba posadzić Szydło. Piszę że jeśli
    komisja śledcza śledzi Tuska, to tym bardziej komisja powinna śledzić
    kto kogo krył w Policji.

    Na zamiast Tuska, ale również.

    --
    Pete