  • 281. Data: 2017-06-25 23:07:04
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Nienawidzisz Rosjan i ich zalujesz.
    Daj mi jeden powód, żeby ich kochać.

    To pewno straznikow z Oswiecimia tez zalujesz bo na wiezyczkach zima
    zimno im bylo.

    Marne prowo.

    Liczby nie klamia. ZSRR i III Rzesza wykonczyly w wojne prawie szesc
    milionow Polakow. Z tego ZSRR ponad 150 tysiecy.

    Oprócz września 39 policz jeszcze zesłańców, ofiary 'wyzwolicieli' +
    ofiary NKWD i SB do 1989.
    Wyjdzie pod milion

    Odkupili to bo od szesciuset do miliona Rosjan zginelo wyzwalajac Polske.

    Mój ojciec urodził się we Lwowie. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć od
    kiedy to Lwów jest polski?

    --
    Pete

  • 282. Data: 2017-06-25 23:52:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A musisz ich kochac? Ale niech bedzie. Twierdzisz ze przez ZSRR zginelow Polsce
    milion ludzi. Niech ci bedzie chociaz nie jest to prawda. Przez niemcow zginelo
    prawie szesc milionow ludzi i jest to zgodne z prawda. To zeby bylo sprawiedliwie ja
    dam jeden powod dla ktorego mozna lubic Rosjan a Ty dasz szesc powodow dla ktorych
    lubisz niemcow. Mialem kontakt z rosjanami jak byl ZSRR. Twierdze ze to sympatyczni i
    mili ludzie i dlatego mozna ich lubic. Teraz Ty.

  • 283. Data: 2017-06-26 06:59:55
    Od: "Peter" <p...@x...wp.pl>

    Adam Sz. wrote:

    > Buahaha. Ostatnio też niby nie miałem racji.
    >
    > https://scr.pgr.pl/2017/05/2017-05-03_18-41-08-52061
    .png

    > A IP ten sam :-))

    Neptyku !
    Moje IP moje to 83.7.162.156

    a przez Ciebie podane 83.4.64.204

    Wiec gdzie one sa takie same?

    > Skończ się kompromitować schizofreniku - lepiej idź do lekarza.

    Aha, nie ma sie argumentu to uzywa sie inwektyw.
    Kieruje tobą wewnętrzny imperatyw prostowania umysłów ignorantom?

    Spadaj na drzewo!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 284. Data: 2017-06-26 06:59:55
    Od: "Peter" <p...@x...wp.pl>

  • 285. Data: 2017-06-26 08:05:56
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 23-06-2017 o 13:34, Adam Sz. pisze:

    > Jezeli wiedziala i ukrywala, zatajala i klamala w tej sprawie - to tak.
    > Nie przekrecaj kota ogonem :) Nie chodzi o to ze amber gold wyruchalo
    > tylu polakow tylko o to, ze glowa rzadu w postaci tuska majac wiedze,
    > ze wyrucha
    I tutaj jest słowo klucz. Zamierzenia (nie sprawdzone)to nie
    przestępstwo. Nie odróżniacie tego? Państwo i rząd nie jest od tego aby
    bronić obywateli przed przekrętami finansowymi na, które obywatele sami
    się godzą. Jak inaczej nazwać 300% zysku?

  • 286. Data: 2017-06-26 08:29:01
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 23-06-2017 o 15:27, Pete pisze:

    > Taki jest oficjalny przekaz TVPiS. Wg niej odwołanie festiwalu w opolu
    > to też wina PO.
    > A jak było naprawdę, to się nigdy nie dowiemy.

    Jak to nie, przecież Kurski chciał upolitycznić festiwal i dlatego żaden
    normalny artysta nie chciał się babrać w politykę.

  • 287. Data: 2017-06-26 08:31:31
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    W dniu 24-06-2017 o 13:14, Pete pisze:
> [...]
    czeniowy&oq=prosument+okres+rozliczeniowy&aqs=chrome
    ..69i57.21640j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=areszto
    wany+zarz%C4%85d+police

    Byly-zarzad-Zakladow-Chemicznych-Police-SA-zatrzyman

    > Kris, przecież to TVPiS. Czego się spodziewasz?
    > Obym się mylił, ale skończy się pewnie podobnie jak z aferą gruntową
    > albo wiele temu podobnych z czasów poprzedniego pisu.
    > Czyli głośno w mediach o zatrzymaniach ('nigdy więcej ten pan nikomu
    > krzywdy nie wyrządzi')

    O lekarzu Pan Źobro mówił że "nie zabije"

  • 288. Data: 2017-06-26 08:32:53
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Nie warto.
    > O tym nie usłyszysz w tubie rządowej:
    > http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,22001889,
    czerwony-krzyz-posla-pis-wyprowadzali-pieniadze-z-pc
    k.html

    Wow, cisza jak makiem zasiał...

  • 289. Data: 2017-06-26 08:43:02
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 czerwca 2017 08:29:02 UTC+2 użytkownik k...@w...pl napisał:

    > Jak to nie, przecież Kurski chciał upolitycznić festiwal i dlatego żaden
    > normalny artysta nie chciał się babrać w politykę.

    a poza twoim zelaznym przekonaniem to jakies poszlaki masz?
    Bo wg mediów to było tak: rodowicz powiedziala ze nie moze wystapic bo ma chorą
    matkę. Kaja cos tam uslyszala i oglosia ze ona w zwiazku z tym tez nie wystapi ale po
    miescie hyr poszedł ze to kurski ją wyrzucił. Wtedy zaczeło sie szalenstwo - wszyscy
    po kolei, nawet ci w ogóle nie zaproszeni, oglaszali ze nie wystąpią. Kaja co prawda
    na drugi dzien napisala oswiadczenie ze nikt jej nie wyrzucał, ze ona sama. Ale domek
    sie rozsypał.

    Ale w tle był pan prezydent opola - tam musialo byc drugie dno. Nie podpisal umowy z
    tvp na 4lata (a mógł bo tak rada miasta mu sugerowala). Potem wyszlo ze negocjowal z
    polsatem juz od roku, a podobno z polsatem zwiazana jest no kto? ano kajah. Sie
    nieco rozjaśnia :) Ktos tu kogos chcial wysiudac z interesu, a polityka to zdaje sie
    tylko parawan

    b.

  • 290. Data: 2017-06-26 08:49:40
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    > Ale kojarzysz, że gospodarka to nie jest gra o sumie zerowej i w niej
    > najlepsze to rozwiązania to takie gdzie jest win-win.
    >
    > Hint: UE do tego właśnie została stworzona.

    Zły adres. O gospodarce wiem więcej niż sobie zdajesz sprawy, z powodu
    mojej pracy, wykształcenia i kontaktów tyle o tym.

    W przypadku ISO parodią jest, że mogę zażądać audytu u mojego dostawcy i
    to on za to zapłaci. Moim zdaniem "produkty" takie jak ISO, BRC,Haccp są
    zbyt rozbudowane. Widziałem audyty gdzie nie ważne jaka jest skuteczność
    ochrony przed gryzoniami, ale to że z nimi walczymy (na papierze). A jak
    znajdą gdzieś pajęczynę (bez śladu kurzu) to jest przej...). Większość
    tych audytów polega na sprawdzeniu papirologi i tyle. Po zakładzie to
    jest spacerek w białych rękawiczkach. Oczywiście wyolbrzymiam.