    From: JFK <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: drzwi od piwnicy - przepisy
    Date: Thu, 15 Jan 2009 21:05:40 +0000 (UTC)

    Witam
    Deweloper u ktorego kupilem mieszkanie zamontowal drzwi od piwnicy w taki
    sposob, ze otwieraja sie do wnetrza pomieszczenia.
    Nie ukrywam, ze jest to dla mnie wysoce niewygodne rozwiazanie, poniewaz
    praktycznie polowa piwnicy nie nadaje sie do uzytku. Probowalem
    przeszukac przepisy, zeby sie dowiedziec czy moge to zakwalifikowac jako
    usterke, ale niestety chyba nie wiem w jakim kierunku powinienem szukac.
    Czy jest cos co reguluje te kwestie?
    JFK