  • 1. Data: 2009-07-03 07:20:25
    Temat: drzwi zewnętrzne - drewniane czy metalowe?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne
    zadaszone? Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z
    którymi jest najmniej problemów?

    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-07-03 08:16:22
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne - drewniane czy metalowe?
    Od: fenzyyy <f...@g...com>

    On 3 Lip, 09:20, krzysiek <a...@m...net> wrote:
    > Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne
    > zadaszone? Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z
> [...]

    Zauważ że dobre drewniane drzwi kostują sporo więcej niż blacha.. ja
    jestem za drewnianymi :)
    Jeśli kupisz jedne i drugie i nie z biedronki to napewno wytrzymają
    ci lata :)

  • 3. Data: 2009-07-03 09:00:15
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    > Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne
    > zadaszone? Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z
    > którymi jest najmniej problemów?

    Witam

    Ja tez się zastanawiam jakie drzwi wybrać. Podobają mi się bardzo drzwi
    firmy Westo www.westo.pl co prawda nie są drewniane w całości ale bardzo
    ładnie wyglądają (płyta MDF, sklejka, stelaż sosnowy) ale nie wiem jak będą
    wyglądać za 10 - 15 lat (gwarancja na 5lat). Oglądałem Gerde i drzwi tak
    sobie mi się podobały ale były wykonane ogólnie bardzo dobrze ale ta blacha
    mi jakość do gustu nie przypadła.

    pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2009-07-03 10:48:59
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    > Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne zadaszone?
    > Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z którymi jest
    > najmniej problemów?

    Niewątpliwie drewniane są piękne ale znajomy kupił drewniane z
    doświetleniami po bokach, zalożył je około roku temu i już reklamował je 3
    razy. Raz się zwiesiły na zawiasach, później się jakoś wypaczyły aż szybki w
    doświetleniach popękały i coś tam jeszcze. Ja mam blaszaki za całe 700 plnów
    z allegro i odpukać od 3 lat święty spokój. A no i wypada wspomnieć, że poza
    spokojem mi zostało w kieszeni coś koło 4000 plnów. Jedyny minus to to, że
    mi drzwi sąsiedzi nie zazdroszą, jemu tak. Za to on mi zadrości spokoju.

    Tomasz

  • 5. Data: 2009-07-03 16:15:54
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > Jakie wybrać drzwi drewniane czy metalowe jako drzwi zewnętrzne zadaszone?
    > Na co zwrócić uwagę przy wyborze? Które są trwalsze? Z którymi jest

    Zadaszone = lałba = nie świeci na nie nigdy bezpośrednio słońce ? Czy
    zadaszone = daszek z poliwęglanu ? Najtrwalsze są PCV, potem drewno, na
    końcu metal.

  • 6. Data: 2009-07-04 08:09:14
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    William Bonawentura pisze:

    > Zadaszone = lałba = nie świeci na nie nigdy bezpośrednio słońce ? Czy
    > zadaszone = daszek z poliwęglanu ? Najtrwalsze są PCV, potem drewno, na
    > końcu metal.

    zadaszone, nie świeci na nie nigdy słońce, nie leje na nie nigdy deszcz.

    --
    krzysiek

  • 7. Data: 2009-07-04 13:38:08
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > zadaszone, nie świeci na nie nigdy słońce, nie leje na nie nigdy deszcz.

    Metalowe do takich warunków to 800-1000zł. Ile ci wołają za drewniane ?

  • 8. Data: 2009-07-04 13:58:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Metalowe do takich warunków to 800-1000zł. Ile ci wołają za drewniane ?

    Tylko nie do wszystkiego da sie kupic metalowe. Sprobuj kupic metalowe z
    doswietlami.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-07-05 05:37:28
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    William Bonawentura pisze:
    > Użytkownik "Krzysiek" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Metalowe do takich warunków to 800-1000zł. Ile ci wołają za drewniane ?

    są to drzwi o nietypowym wymiarze, za metalowe chcą 1400, za drewniane
    2400. Ceny z montażem.

    --
    krzysiek

  • 10. Data: 2009-07-05 07:53:52
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > są to drzwi o nietypowym wymiarze, za metalowe chcą 1400, za drewniane
    > 2400. Ceny z montażem.

    To jeśli cie stać to dołóż ten 1000zł. Będą zawsze ładniejsze a w tak dobrych
    warunkach wystrzymają nawet dłużej niż metalowe.