  • 61. Data: 2019-10-10 16:31:11
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 16:12:14 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:

    > się po kilku mieszkaniach poniżej w bok, szczęśliwie chyba wszyscy byli
    ubezpieczeni.

    a to nie powinno iść z twojego ubezpieczenia?

    b.

  • 62. Data: 2019-10-10 18:39:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dokonales użytkownik cudu. Zajales pierwsze, drugie i trzecie miejsce na podium
    glupoty.

  • 63. Data: 2019-10-10 18:58:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 18:39:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Dokonales użytkownik cudu. Zajales pierwsze, drugie i trzecie miejsce na podium
    glupoty.

    zenek, daj se siana z wycieczkami osobistymi :/

    b.

  • 64. Data: 2019-10-10 19:21:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos baranowi użytkownikowi tego samego nie radzisz. Jesli nie będzie czuł mojego
    oddechu na plecach to mi na głowę będzie chciał nasrac. Dla sportu nie mogę mu na to
    pozwolić.

  • 65. Data: 2019-10-10 20:05:31
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.10.2019 16:31, Budyń wrote:

    > a to nie powinno iść z twojego ubezpieczenia?

    Haha, też zwróciłem uwagę że łaskawie pochwalił tych co zalał że
    ubezpieczenia mieli :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 66. Data: 2019-10-10 20:17:16
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, October 10, 2019 at 8:05:34 PM UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
    > a to nie powinno iść z twojego ubezpieczenia?
    >
    > Haha, też zwróciłem uwagę że łaskawie pochwalił tych co zalał że
    > ubezpieczenia mieli :-D

    kasta ;) uwaza, ze pekniecie wezyka, to nie wina wlasciciela, raczej pech ;)
    https://www.rp.pl/Ubezpieczenia-i-odszkodowania/3070
    89907-Sad-pekl-wezyk-w-lazience-ale-odszkodowania-za
    -zalanie-mieszkania-nie-bedzie.html

  • 67. Data: 2019-10-10 20:49:31
    Od: Mateusz Viste <mateusz@localhost>

    On Thu, 10 Oct 2019 20:05:31 +0200 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> wrote:

    > Haha, też zwróciłem uwagę że łaskawie pochwalił tych co zalał że
    > ubezpieczenia mieli :-D

    Ja to się od razu zastanowiłem czy aby ten dorobiony wężyk w ogóle był
    przystosowany do ciepłej wody... Bo jeśli nie, to wyszedł z tego
    wszystkiego z dużym fartem. :)

    Mateusz

  • 68. Data: 2019-10-10 22:07:14
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 20:17:18 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > kasta ;) uwaza, ze pekniecie wezyka, to nie wina wlasciciela, raczej pech ;)
    > https://www.rp.pl/Ubezpieczenia-i-odszkodowania/3070
    89907-Sad-pekl-wezyk-w-lazience-ale-odszkodowania-za
    -zalanie-mieszkania-nie-bedzie.html

    i dlatego narzekanie ze pis niszczy sady nie robi najmniejszego wrażenia na
    wyborcach.

    Ale ale - zrobimy sondaz wyborczy? Ktos cos? Komentarz jakis?
    ja to wiadomo - pis

    konfederatów pieknie tvn promuje, pół roku temu nie do pomyslenia, ale zrobią
    wszystko by popsuc szyki kaczorowi :)

    b.

  • 69. Data: 2019-10-10 22:08:08
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 października 2019 19:21:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jakos baranowi użytkownikowi tego samego nie radzisz. Jesli nie będzie czuł mojego
    oddechu na plecach to mi na głowę będzie chciał nasrac. Dla sportu nie mogę mu na to
    pozwolić.

    radze mu to samo, i kroisowi, i colliemu, i...
    obrzucajcie sie argumentami a nie miesem

    b.

  • 70. Data: 2019-10-10 22:39:29
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Wrzuć proszę przykładowy link do takiego węża. Ciekaw jestem zasady
    > działania.

    https://allegro.pl/oferta/waz-doplywowy-pralki-zmywa
    rki-aqua-stop-1-5m-7429630578