  • Data: 2010-08-16 11:16:23
    Temat: elektryka - podlaczenie
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Płyta indukcyjna.
    Kabel kończy się "zarobionymi" końcówkami.
    Żółto-zielony, niebieski i brązowy.

    Te końcówki chcę zamknąć we wtyczce, plus, minus i uziemienie.

    Żółto-zielony to uziemienie. Przyjmijmy, że trzymamy wtyczkę tak, że
    uziemienie (bolec) jest u góry, a pod nim są plus i minus podłączane.
    Po której stronie, prawej czy lewej włączyć/połączyć przewód
    niebieski/błękitny, a po której brązowy?

    Czy to istotne dla działania płyty indukcyjnej?

    Dla chwilowego działania zrobiłem i tak i tak - płyta działa, grzeje, tzn.
    indukuje, wyświtlacz wskazuje ok.
    Ale nie chciałbym, by wskutek złego podłączenia po jakimś czasie mi płyta
    uległa awarii.

    Po której stronie bolca z uziemieniem (góra wtyczki) umieścić przewody
    niebieski i brązowy?

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

    Proszę o wsparcie