eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieetap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:) › etap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:)
  • Data: 2010-02-16 12:27:09
    Temat: etap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:)
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jestem na etapie instalacji elektorycznej i ogrzewania, i alarmu itp

    rolety sterowanie silnikami NICE i brama garazowa rówież
    i chciałbym zautomatyzować możliwie domek, mam do Was pytanie
    jakie kable warto pociągnać, cos co żałujecie, co u siebie nie zrobliście?

    do kazdego pokoju ethernet + TV, od rolet kable na dach do sterownika NICE
    wiatrowego, przewody w scianach do głośników do kina domowego
    w salonie, kabel do sterownika pompy wody przy piecu (ustalanie temperatury)

    co jeszcze? integre64 można jakoś wykorzystać? jakie macie popozycję?
    piszcie co u siebie ciekawego zastosowaliście, każda opinie mile widziana :)

    pozdrawiam