eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieetap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:) › Re: etap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:)
  • Data: 2010-02-16 13:01:13
    Temat: Re: etap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:)
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:hle3v3$d1q$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja cię, sporo tego, a co będzie jak zmieni ci się koncepcja umeblowania ?
    > Sorki, ale jak elektryk dowiedział się, że u mnie mają być 3 gniazda
    > telewizyjne to nie mógł zrozumieć, że tak mało. Ale każdy robi jak lubi.
    Bo za punkt kasował zapewne?
    A do autora wątku: jeśli faktycznie chcesz sie bawic w takie bajery to ok
    ale przemysl dobrze czy to potrzebne.
    Kabli nawtykac wszedzie łatwo tylko ze jak widze u moich znajomych w
    praktyce wiekszośc z nich jest niewykorzystana.
    Rozplanuj sobie gniazda, wyłączniki, do pomieszczeń gdzie ma byc TV
    doprowadż skrętke i po dwa koncetryki, do rolet doprowadź kable jesli rolety
    otwierane mechanicznie, rozplanuj instalację alarmowa i to powinno
    wystarczyc.
    Bajerów mozna namontowac sporo cuda rózne ludzie wymyślaja lae 90% tego w
    praktyce jest niewykorzystane. Jak jest za duzo automatyki to potrafi to
    obsłuzyc przewaznie tylko pan domu a żona już nie. I bedziesz odbierał od
    zony telefony typu: wychodze alarm zazbrojony ale jakies kontrolki migaja
    itp.
    Moim skromnym zdaniem wszelkie instalacje powinno się jak najbardziej
    upraszczać.
    Wodotryski sa dobre dla pasjonatów.
    Dobrze sie więc zastanów.
    Dodam jeszcze ze z racji swojej pracy bywam często w nowowybudowanych
    domach/mieszkaniach i niestety wystajace ze scian a nie wykorzystane kable
    to norma.
    Zrób tylko jakiś przepust/szacht z piwnicy na strych jak juz ktoś tutaj
    Tobie radził i w razie czego bedzie łatwieij cos dodac ująć itp.

    Krzysiek