  • 11. Data: 2010-02-16 19:25:04
    Temat: Re: etap stan surowy zamknięty, jakie kable do czego .. pomysly:)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Amir napisal:
    > rure wsadziłem 120cm od strychu do piwnicy
    ^^^^^

    Z czego ja zrobiles? Z kregow do budowy studni? ;)

    > po doswiadczeniu jak w rodzinie budowali to widziałem,
    > ze wlasnie tego im brakowało

    Fakt. Taka rura niewygodnych gosci mozna od razu zrzucic
    krokodylowi na pozarcie :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2010-02-17 00:06:31
    Temat: Re: etap stan surowy zamkniety, jakie kable do czego .. pomysly:)
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    Witam

    Łączność z furtką (bramofon, videodomofon) + kable do sterowania ryglem
    elktromagnet.
    Często widuję takie sprzęty w wiatrołapie i uważam że to złe miejsce.
    Jak drzwi wiatrołapu zamkniete to słabo słychać dzwonek, jak już słychać ten
    dzwonek to trzeba lecieć przez całą chałupę.
    Myślę że są lepsze miejsca, np.: najbardziej uczęszczanym miejscem w domu jest
    kuchnia i z okna kuchennego zazwyczaj widać wjazd i furtkę.

    Pozostawiam pod rozwagę.

    Pozdr.
    JM

  • 13. Data: 2010-02-17 14:50:39
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    sorki :) 120mm miało być

  • 14. Data: 2010-02-17 14:57:34
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Oczywiście te napędy do rolet to taka ogólna uwaga - w Twoim przypadku,
    > skoro już zdecydowałeś się na ten napęd, to trzeba to zaliczyć do
    > kategorii "obecnych oczywistych potrzeb" ;)

    do rolet mam pilota, + przy scianie włącznik zwykły
    + na dachu będzie czujnik, ktory to ewentualnie jeszcze przymysle jak
    ustawie, rolety można ustawic aby same się zamykaly o określonej porze.

  • 15. Data: 2010-02-17 15:06:33
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Jaki to ma cel jesli wolno spytać?

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-02-23 12:31:52
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Jaki to ma cel jesli wolno spytać?

    do spania na wieczor zawsze zamykamy, aby nikt przez okna nie zaglądał
    to po co jak moze samo sie zamykac