  • 11. Data: 2013-07-18 22:47:50
    Temat: Re: farbki na ściany hali, w praktyce
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Tak przy okazji. Koła zębate z modułem 0,8 zrobicie? Kilka sztuk, zastosowanie
    komercyjne. Myk w tym że koła zębate to sam sobie mogę zrobić bo mam na czym. Nie
    jestem w stanie zrobić środka koła bo tam taki dziwny wielorowek na dodatek nie
    przelotowy i nie mam mikroskopu warsztatowego żeby pomierzyć. Na dodatek ośka ma 5mm
    średnicy i ma 21 rowków na obwodzie. A dokumentacji żadnej niet w necie.

    Oj nie będę w stanie pomóc.
    Z tego co zrozumiałem, musisz drążyć wieloklin. Wykonalne w moich
    warunkach, ale nie moimi maszynami, więc chyba nie ma sensu pośredniczyć.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2013-07-18 22:49:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    masti pisze:

    > to ma swoje wady i zalety. Bez papieru naprawdę nie wiesz czy produkt
    > spełnia wymagania. Bo skoro producenta nie stać na badania to skąd wie czy
    > jest dobrze?

    Dobijacie mnie. Jak farba może być ognioodporna... Ściany betonowe,
    niepalne, nie ma co chronić... Sama też się nie zapali, za cienka
    warstwa - za dobre chłodzenie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2013-07-18 23:33:16
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 18 lipca 2013 22:47:50 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:
> [...]
    >
    > Z tego co zrozumiałem, musisz drążyć wieloklin. Wykonalne w moich
    >
    > warunkach, ale nie moimi maszynami, więc chyba nie ma sensu pośredniczyć.

    dzieki

  • 14. Data: 2013-07-19 08:23:48
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Dobijacie mnie. Jak farba może być ognioodporna... Ściany betonowe,
    > niepalne, nie ma co chronić...

    Też mi się to we łbie nie mieści, ale to nie tylko farba...
    Sam nie pomalujesz, ten co macha pędzlem też musi mieć certyfikat.

  • 15. Data: 2013-07-20 08:12:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 18 Jul 2013 15:52:06 +0200 osobnik zwany Jacek napisał:
    >
    >Dobijacie mnie. Jak farba może być ognioodporna...

    Moze chodzi o to by sie jakies dodatkowe trucizny nie pojawialy przy
    pozarze?

  • 16. Data: 2013-07-20 10:52:52
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Moze chodzi o to by sie jakies dodatkowe trucizny nie pojawialy przy
    > pozarze?

    To może mieć jakiś sens :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 17. Data: 2013-07-25 00:18:22
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2013-07-18 22:49, Irek N. pisze:

    > Dobijacie mnie. Jak farba może być ognioodporna... Ściany betonowe,
    > niepalne, nie ma co chronić... Sama też się nie zapali, za cienka
    > warstwa - za dobre chłodzenie.

    Farba może podnosić ognioodporność konstrukcji stalowej.
    Stal traci wytrzymałość w dość gwałtowny sposób przy wzroście
    temperatury - jeżeli konstrukcja jest pomalowana farbą puchnącą pod
    wpływem ciepła to spuchnięta tworzy przez chwilę izolację i spowalnia
    jej nagrzewanie co daje więcej czasu zanim wszystko się zawali.

    --
    M.