  • 1. Data: 2009-08-16 08:40:06
    Temat: filtr do lodówki Samsung
    Od: pleg <p...@w...pl>

    Witam forumowiczów
    Może ktoś pomoże
    Mam lodówkę Samsung i należy w niej wymieniać filtr do wody co pewien
    określony czas. Filtr na allegro kosztuje określoną kwotę (180 zł).
    Może ktoś znalazł jakieś tańsze źródło tych filtrów?
    Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2009-08-16 12:35:26
    Temat: Re: filtr do lodówki Samsung
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pleg" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Nie widziałem. Nawet w serwisie tych lodówek w Warszawie jest problem z tymi
    filtrami, bo nie mają ich na składzie i nie wiadomo kiedy będą. Własnie
    kupowałem niedawno i szukałem w necie.

  • 3. Data: 2009-08-20 16:58:24
    Od: pbas <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > tymi filtrami, bo nie mają ich na składzie i nie wiadomo kiedy będą.
    > Własnie kupowałem niedawno i szukałem w necie.

    Dowolny, liniowy filtr z węglem aktywowanym:
    http://www.woda.com.pl/index.php?p215
    http://www.woda.com.pl/index.php?p23
    http://www.woda.com.pl/index.php?p149

    ten ostatni, ma do wyboru dwa rodzaje połączeń

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2009-08-30 09:33:02
    Od: pleg <p...@w...pl>

    On 20 Sie, 18:58, pbas <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    p://www.woda.com.pl/index.php?p23http://www.woda.com
    .pl/index.php?p149

    > ten ostatni, ma do wyboru dwa rodzaje połączeń

    Dzięki za podpowiedź, ale mój filtr wkręca się we wnętrzu lodówki,
    więc te modele są raczej nie przydatne, chyba że miałbym coś co
    "zaczopuje" miejsce na filtr we wnętrzu lodówki. Któś z forumowiczów
    już próbował?