  • 1. Data: 2009-08-12 13:30:12
    Temat: zepsuty programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 10 lub 12
    Od: Luka <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Zepsuła mi się programator w PRALKOSUSZARCE Indesit WD 12. W jednym z
    serwisów dowiedziałem się, że to nie tyle programator co moduł (pierwszy
    ponoć jest

    elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,
    gdzie taką część najtaniej można kupić?
    dziękuję

  • 2. Data: 2009-08-12 13:47:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Luka wrote:
> [...]
    > (pierwszy ponoć jest
    >
    > elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,

    boję sie że sie nie da:) ale może sie mylę.

  • 3. Data: 2009-08-12 18:27:13
    Od: Luka <c...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > boję sie że sie nie da:) ale może sie mylę.

    da się, tylko póki co znalazłem za niecałe 500 zł z montażem (Kraków) i
    sam nie wiem czy to się opłaca

  • 4. Data: 2009-08-12 18:34:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Luka wrote:

    > da się, tylko póki co znalazłem za niecałe 500 zł z montażem (Kraków)
    > i sam nie wiem czy to się opłaca

    sprawdźić ile kosztuje nowa pralko szuszarka i porównac z tym jak stara jest
    ta twoja.

  • 5. Data: 2009-08-13 05:43:59
    Od: "Pietrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Luka" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ponoć jest
    >
    > elektroniczno-mechaniczny, drugi tylko elektroniczny). Mniejsza z tym,

    Zepsuty to pojecie ogólne typu "panie doktorze boli mnie głowa" Moduł
    wysiadł samoistnie, został zalany czy się spalił? A może było przepięcie od
    pioruna? Czy widać jakiekolwiek ślady uszkodzeń?
    Rozumiem, że mówimy o module a nie karcie wyświetlacza. Czy serwis
    jednoznacznie określił co działa a co nie? Czy urządzenie w ogóle reaguje na
    podanie zasilania czy po prostu "nie żyje" A może się rozprogramował i
    trzeba go podłączyc do ustrojstwa i zaprogramować?
    Wszystkie te rzeczy sprawdzam i wykonuję u klienta ale niestety nie na
    odległość, tak sie nie da:(

    P.