  • 1. Data: 2009-08-17 07:16:06
    Temat: filtr do wody - lodówka Siemens 60NA40
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Witam
    Poszukuję jak w temacie.
    Sam filtr jest dość drogi - koło 200, 300zł.
    Czy są jakieś zamienniki (np Daewoo, LG, Samsung etc) ?

    Pozdrawiam
    Kadafi

  • 2. Data: 2009-08-17 07:33:25
    Temat: Re: filtr do wody - lodówka Siemens 60NA40
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kadafi" <...@...a> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuję jak w temacie.
    > Sam filtr jest dość drogi - koło 200, 300zł.
    > Czy są jakieś zamienniki (np Daewoo, LG, Samsung etc) ?

    Kupujesz lodówkę za 9000 i oszczędzasz na filtrach????

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-08-17 07:37:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > Poszukuję jak w temacie.
    > Sam filtr jest dość drogi - koło 200, 300zł.
    > Czy są jakieś zamienniki (np Daewoo, LG, Samsung etc) ?

    Są różne filtry, więc trzeba określić z czego oryginał jest zrobiony i jaki
    gęsty. Może da się zastąć naczyniami narurowymi z odpowiednimi wkładami.
    Problem jest z wymiarami.

  • 4. Data: 2009-08-17 15:50:30
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Dzięki za odpowiedź. Typ filtra znam, jednak oryginalny jest dość drogi.
    Myślałem jednak, że w przypadku tej lodówki, lub w ogóle Siemensa, ktoś już
    to przerabiał.

    Pozdrawiam
    Kadafi

  • 5. Data: 2009-08-17 16:10:26
    Od: "kadafi" <...@...a>

    Pytanie nie było prośbą o podanie ceny lodówki.