    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: fugowanie: bledy wykonawcze?
    Date: Tue, 25 May 2010 23:50:31 +0200

    Witam,

    Wczoraj pozbylem sie juz "fachowcow", ktorzy teoretycznie juz skonczyli
    remont u Mamy (lazienka, przedpokoj itp). Niedawno narzekalem na jakos
    wylewki samopoziomujacej w przedpokoju. Cos tam poprawili ale w
    sypialni juz im zabronilem dotykac (zrobie we wlasnym zakresie).
    Natomiast ten post jest ostrzezeniem dla innych, ktorym kafelkarze
    probuja wcisnac kit, ze ciemna fuga jest siwa tylko chwilowo. Trzeba
    kilka razy umyc i fuga odzyska swoj wlasciwy kolor.
    Jest to oczywista nieprawna i dalem sie na to nabrac po raz drugi :(
    (poprzednio podczas remontu mojego mieszkania). Dopiero dzisiaj
    wygooglalem, ze prawdopodobnie byla kladziona na niedosuszona zaprawe
    klejowa, ktora przebarwila fuge na szaro. Szlag by to :(. A "fachowcy"
    juz sobie poszli a ja zostalem z tym g...

    BTW? czy jedynm sposobem na wlasciwy kolor jest wyskrobanie i polozenie
    nowej fugi?

    --
    pozdr
    Wojtek