  • 1. Data: 2010-02-23 08:10:00
    Temat: garaz nieogrzewany i wykonczenie scian i podlogi
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    witam
    zabralem sie za przygotowania do remontu garazu - obecnie posadzka to beton
    usyfiony smarami olejami i co tam na nim bylo, sciany to biala cegla
    dziurawka, strop nieotynkowany.

    myslalem o polozeniu ceramiki na podlodze i scianach coby latwiej to w
    czystosci utrzymac - ma to sens? obawiam sie zimy, ze odparzy mi calosc....
    Ew jak wykonczyc sciany i posadzke w inny sposob? zalezy mi na bialym
    kolorze zeby bylo jasno w pomieszczeniu. Ogolnie kombinuje zeby bylo tam
    czysciej:P.

    Slyszalem o specjalnych farbach na beton - ma to sens?

    no i dumam nad zrobieniem kanalu ale mam glebe dosc bogata w wilgoc i
    poprzednio jak byl w innym garazu to wiecznie tam woda stala:/ kanal by mi
    sie przydal i to bardzo, ale zastanawiam sie czy jest sens go kopac pod
    garazem czy moze lepiej zrobic jakis najazd stalowy na powietrzu.... jacys
    doswiadczeni pomoga?:)
    sir

  • 2. Data: 2010-03-03 18:55:59
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 23 Lut, 09:10, "Micha Gut"
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > garazem czy moze lepiej zrobic jakis najazd stalowy na powietrzu.... jacys

    Niestety, z posadzka zasyfiona smarami nie jestes w stanie nic
    zrobic...

    Najlepiej ja spruj, wyrzuc i zrob od nowa wraz z kanalem.

    Kiedys tez mialem ten problem, ale tam posadzka miala w sobie smary
    sprzed 10 lat - wiec troche wyschniete.
    Oczyscilem, pokrylem gruntem epoksydowym, posypalem suszonym piaskiem
    1-2 mm, zebralem nadmiar piasku po zwiazaniu zywicy, i zrobilem
    wylewke samopoziomujaca. Jakos sie trzymalo...