  • 171. Data: 2015-11-16 21:39:58
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 21:28:19 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Tak jak poprzednio, piątkowy paryski atak to akt desperacji paru kolesi z
    > isis, nie posiadających skrupułów, za to mających możliwości organizacyjne,
    > oraz kasę, którym to tej kasy zaczyna ubywać z powodu skuteczności
    > francuzów.
    >
    > Wątpię czy dotarło, ale może ktoś inny to czyta.

    Ale cos pisales o kolejnosci i odwecie za naloty na ISIS. Naloty byly *po*
    atakach. Argument przestal pasowac to o nim zapominamy? :D

    Wybielac ISIS i islamskich mordercow... odwaznie.

    --
    Adam Sz.

  • 172. Data: 2015-11-16 21:49:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Ale cos pisales o kolejnosci i odwecie za naloty na ISIS.

    I nadal podtrzymuję. Pisałem, że nie skumasz.

    >Wybielac ISIS i islamskich mordercow... odwaznie.

    Bez przesady, to że wybielasz w usenecie ISIS wcale nie świadczy o twojej
    odwadze. Nadal jesteś małym zakompleksionym pedofilem.

  • 173. Data: 2015-11-16 22:12:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 21:49:26 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > odwadze. Nadal jesteś małym zakompleksionym pedofilem.

    Powtorz.

    --
    Adam Sz.

  • 174. Data: 2015-11-16 22:16:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 21:49:26 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Bez przesady, to że wybielasz w usenecie ISIS wcale nie świadczy o twojej
    > odwadze. Nadal jesteś małym zakompleksionym pedofilem.

    Albo nie, nie powtarzaj - w gownie babrac sie nie zamierzam.
    Ale jak kiedys gdzies wyplyna twoje dane i adres to zapowiadam ci - masz
    odemnie osobiscie w pysk :)

    --
    Adam Sz.

  • 175. Data: 2015-11-16 22:16:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Powtorz.

    Pisałem, że nie skumasz.

  • 176. Data: 2015-11-16 22:22:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Albo nie, nie powtarzaj - w gownie babrac sie nie zamierzam.
    >Ale jak kiedys gdzies wyplyna twoje dane i adres to zapowiadam ci - masz
    >odemnie osobiscie w pysk :)

    Zabolało, czyżby? Gnojku od "antypolaków" i czego tam jeszcze? Jesteś
    klasycznym produktem bezstresowego wychowania, którego mamusia pochwali za
    każde draństwo jakiego się dopuści.

  • 177. Data: 2015-11-16 22:29:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 22:22:36 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Zabolało, czyżby?

    Masz *jakiekolwiek* podstawy, zeby nazywac mnie pedofilem?
    Bo ja mam dziesiatki twoich postow na dowod tego, ze jestes antypolakiem.

    > Gnojku od "antypolaków" i czego tam jeszcze? Jesteś
    > klasycznym produktem bezstresowego wychowania, którego mamusia pochwali za
    > każde draństwo jakiego się dopuści.

    Nie znasz mnie i nie wiesz kim jestem. Wiedz natomiast, ze zaklepales sobie
    u mnie przynajmniej solidnego plaskacza w ryj za bezpodstawne pomowienie.
    Na Slasku tez mieszkasz wiec strzez sie :-)
    EOT.

    --
    Adam Sz.

  • 178. Data: 2015-11-16 22:35:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Masz *jakiekolwiek* podstawy, zeby nazywac mnie pedofilem?
    >Bo ja mam dziesiatki twoich postow na dowod tego, ze jestes antypolakiem.

    No to mamy takie same dowody :-)

    >Nie znasz mnie i nie wiesz kim jestem.

    Wiem więcej niż ci się zdaje i znam więcej twoich znajomych niż mógłbyś
    sądzić :-)

  • 179. Data: 2015-11-16 22:55:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wypierdalajcie obydwaj na pl.kibole. Mozemy się na grupie napierdalac ale do realu
    przenosić tego nie wolno. Dobrze jest wtedy jak ścierają się w dowolnej formie
    poglądy. Jak grozisz to niczym nie roznisz się od tych co ich w Polsce nie chcesz.

  • 180. Data: 2015-11-16 22:59:41
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 22:55:38 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    poglądy. Jak grozisz to niczym nie roznisz się od tych co ich w Polsce nie chcesz.

    Roznica taka, ze mnie mozna zidentyfikowac bez problemu - ja sie z tym nigdy
    nie krylem. A to scierwo wyzywa mnie bezpodstawnie od pedofili, chowajac
    sie za nickiem. Real, czy internet - dla mnie bez znaczenia, caly moj
    biznes jest internetowy, wiec i tutaj opinie musze miec poprawna.

    Mozna miec rozne poglady ale PEDOFIL to nie poglad.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.