eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegladź spachlowa i mieszkanie w bloku z 70 lat - co robie źle ? › gladź spachlowa i mieszkanie w bloku z 70 lat - co robie źle ?
  • Data: 2010-02-24 17:33:55
    Temat: gladź spachlowa i mieszkanie w bloku z 70 lat - co robie źle ?
    Od: "rt" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    kupilem megatronu finisher, szeroka pace 40 cm, wiaderko wiertarke i pare
    innych gadzetow to zrobienia gladzi w jednym pokoju w mieszkaniu. Chce zrobic
    gladź na suficie i scianach. Zdarlem tapete umylem sciany wysuszylem i
    pomalowalem gruntem. teraz zabieram sie za gladź, niestety wychodza mi
    pecherzyki powietrza pod pacą. Ja to robie tak:
    mam przygotowana gladź o konsystencji masła ekstra w tem. 15
    nakladam paca w miare rowno na sciane- nic nie poprawiam i posuwam sie dalej
    po kazdym wiaderku myje wszystkie narzedzia starannie

    nie wychodzi to tragicznie ale pecherzyki mnie zalamuja bo bede musial to
    trzec i nakladac kilka razy zeby wygladalo znośnie

    czy mam to jeszcze poprawiac po nalozeniu mokrą pacą czy czym ? bo slucham
    rad znajomych ale jakos nie pomagają

    prosze i dziekuje za pomoc znawców tematu

    pozdrawiam