  • 11. Data: 2017-06-05 21:43:54
    Temat: Re: ile kleju pod plytke gresowa ?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.06.2017 19:17, s...@g...com wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    Piękny film.
    Podłoże musi być równe, bo inaczej ten numer nie wyjdzie.
    Na filmie na oko grzebień ma 1cm, a po ugnieceniu robi się połowa czy
    nawet 4mm. Powietrze wyjdzie ładnie.
    Co ja się nawalczyłem z tymi partaczami od kafli i im też paragonami
    płaciłem.

  • 12. Data: 2017-06-05 22:07:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 05.06.2017 21:31, s...@g...com wrote:

    O a tak NIE należy kłaść płytek. Mimo szczerych chęci.

    https://www.youtube.com/watch?v=CzdpJi9XvEk.

    A w ogóle to jak ktoś zna angielski hehe :-) Gość kaleczy język jak nasi
    wykonawcy :-) Coś w tym jest :-)

  • 13. Data: 2017-06-05 22:40:23
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 22:07:05 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > O a tak NIE należy kłaść płytek. Mimo szczerych chęci.

    Najlepiej miec po prostu idealnie rowna wylewke / sciane. W garazu
    polozylem gres na grzebien 2mm, czyli klej po docisnieciu ma ok. 1mm.
    Nic nie poziomowalem, po prostu dobijalem kazda kafle lekko gumowym mlotkiem.
    35m2 w jeden dzien i wyszlo idealnie - kilkanascie razy spadaly na kafle
    rozne ciezkie przedmioty i zadna nie pekla. Tym niemniej - na krzywych
    scianach lub podlogach na ktorych nie ma ryzyka ze spadnie cos ciezkiego
    - moim zdaniem spokojnie mozna "packac" klejem jako-tako i plytki na pewno
    nas przezyja.

    A na zewnatrz w ogole plytek sie nie daje bo to wies i wiadomo, ze i tak
    odpadna :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2017-06-06 15:09:01
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=CzdpJi9XvEk.
    >
    > A w ogóle to jak ktoś zna angielski hehe :-) Gość kaleczy język jak nasi

    No kepsko. Równo to moze mu nawet wyjdzie jak sie postara ale kleju nie wsmarował ani
    w wylewke ani w plytke...

  • 15. Data: 2017-06-06 17:17:01
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 06.06.2017 15:09, s...@g...com wrote:

    > No kepsko. Równo to moze mu nawet wyjdzie jak sie postara ale kleju nie wsmarował
    ani w wylewke ani w plytke...

    To typowy partacz racjonalizator. Tak tylko rozlał klej i położył na nim
    płytkę bez dociskania.
    Raz spadnie szklanka i będzie po wszyskim.