  • 131. Data: 2013-10-24 09:33:33
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Ja też byłem kozak, dopóki nie sprawdziłem rzeczywistego stanu licznika ;-)
    >Energetyka kredytuje mi minimum 300 kWh...

    Obejrzyj wykres ...

    Tam masz nawet kwoty faktur ...

  • 132. Data: 2013-10-24 09:45:53
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ale garki za to sporo drozsze i nie wszytskie dzialaja :)

    To że nie wszystkie działają to fakt ale z ceną to wcale tak nie jest.
    Kupowałem parę lat temu w makro garnki luzem. Ceny jak normalnych garnków a
    wzorniczo i trwałością bardzo dobre. żadnych widocznych zgrzewanych ponktów
    jak w marketówkach, żadnych ebonitowych przypalających się rączek. Spisują
    się rewelacyjnie.
    Sokownik dwa lata temu z nierdzewki kupiłem za stówę podczas gdy aluminiowy
    obok kosztował około 80zł. Biorąc pod uwagę że to nierdzewka, czyli większa
    trwałość oraz łatwiejsze w myciu, sokownik z nierdzewki bije aluminiowy na
    głowę. W pomieszczeniu gospodarczym jest jedno pole indukcji 2,5kW i tam
    robimy przetwory nie paskudząc w kuchni.

  • 133. Data: 2013-10-24 09:49:16
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Adam" <
    > Wiec pudlo ale probuj dalej, moze uda ci sie w cos trafic i choc troche
    > mi dokopiesz? Poczujesz sie lepiej i w ogole :D

    Nie miesz innych swoją miarą.
    Nie przejmuj się też swoja osobą, po prostu wychwalania czegoś pod niebiosa
    nie koniecznie trafia do kogogoś innego, dla mnie podawanie jako argumentów
    bliskości mpk, przy jednoczesnym niepodawaniu, że do kopalni masz bliżej niż
    do mpk, jest złudne ;)

    A wracajac do poprzedniego, uważasz, że bliskość wielkiego przemysłu
    (kopalni, elektrociepłowni) nie ma żadnego wpływu na np. wysokość cen
    działek w Radlinie?
    Czyżby rzeczywiscie w pobliżu Wodzisławia, nie było kopalni? Tym mnie
    zdziwiłeś, a Anna, Rydułtowy, Marcel, Jastrzębie, Chwałowice?? toż to
    wszystko w promieniu maks 20 km.

    pzdr
    mar

  • 134. Data: 2013-10-24 10:14:53
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:32:13 +0200, /// Kaszpir /// napisał(a):

    > Także komputery potrafią nieźle żreć prądu jak są "wyłączone".
    A to niby jak? Przecież komp stacjonarny nie ma trybu czuwania, a monitor
    wyłączam z palca.

    > Kupić miernik i sprawdzić :)
    :-) Nie znam się na miernikach, bardziej myślałem o jakimś czymś wpinanym
    do gniazdka przed właściwą wtyczką.

    > Ja urządzenia które za dużo żrą w trybie "podtrzymania" wyłączam jak nie
    > używam , choć oczywiście wszystkiego nie da się wyłączyć ...
    Też tak staram się robić, ale są rzeczy które ciężko - np. lodówka,
    zamrażarka. Pilnuję się, żeby ładowarek nie trzymać wpiętych - ale właśnie
    NC+, ruter + modem to chodzą non-stop, bo jak będzie trzeba coś na szybko
    zrobić to potrafią się i z 30 minut odpalać.

    --
    Franc

  • 135. Data: 2013-10-24 10:17:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > ale garki za to sporo drozsze i nie wszytskie dzialaja :)

    Stare, 20-to letnie gary emaliowane spokojnie na indukcji działają.
    Nówki to mniej niż 50 PLN-ów.
    http://allegro.pl/garnki-emaliowane-10-el-zestaw-mal
    ych-garnkow-i3583314945.html
    Wydatek żaden.

  • 136. Data: 2013-10-24 10:21:40
    Od: "mcs" <...@...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Obejrzyj wykres ...
    >
    > Tam masz nawet kwoty faktur ...

    A na tych fakturach to przy pozycji wskazanie bieżące jaką masz literkę? R?

    mcs

  • 137. Data: 2013-10-24 10:33:06
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    > Nie miesz innych swoją miarą.

    no to zamieszałem ;)

  • 138. Data: 2013-10-24 10:33:26
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    >Stare, 20-to letnie gary emaliowane spokojnie na indukcji działają.

    No niestety nie do końca ...

    U mnie zmiana z kuchni ceramicznej na indukcyjnej spowodowała wywalenie
    większości garnków i patelni.

    Najbardziej byłem wkurzony z patelni , bo miałem niemalże 2 nowe patelnie (i
    wcale nie najtańsze).
    Większość garnków i patelni poszła "do rodziny" i służy na kuchni gazowej

    Żaden garnek emaliowany nie działał u mnie.

    Ze wszystkich garów ostał się jakiś tani z Ikea i tania patelnia z Ikea.

    Niestety indukcja szybko "wykończyła" garnek i patelnię.
    Zdeformowało się dno i nie dotykał garnek/patelnia całością.

    Garnki do indukcji powinny mieć adnotację "indukcja" + powinny mieć grube
    dno aby się nie zdeformowało ...

    Podstawa musi być idealnie płaska i równa aby sam proces grzania był jak
    najefektywniejszy ...

  • 139. Data: 2013-10-24 12:01:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no to zamieszałem ;)

    a nie zamierzales?

  • 140. Data: 2013-10-24 12:02:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 24 października 2013 08:56:19 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:
    >Do dokupienia osobno
    >http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/90207096
    /
    Porownales efekty dzialania woka indukcyjnego vs gazowego?