  • 191. Data: 2013-10-26 11:24:22
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 23:59:47 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Strasznie Adam się brandzlujesz (może tego nie widzisz... ale z boku tak
    > to właśnie wygląda...) i tym swoim domem i działką i przede wszystkim
    > super tanią pompą ;) ... no i super miasteczkiem, gdzie masz najlepsze
    > warunki do życia i wszędzie super blisko.

    Ja tylko odpowiadam na pytania, zauwaz ze to nie ja zszedlem na te tematy:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 192. Data: 2013-10-26 13:52:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Ja tylko odpowiadam na pytania, zauwaz ze to nie ja zszedlem na te tematy:)

    Obawiam sie, ze wrazenie dotyczy ogolu wypowiedzi tutaj, nie "tych tematow".

  • 193. Data: 2013-10-26 16:12:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2013 13:52:21 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Obawiam sie, ze wrazenie dotyczy ogolu wypowiedzi tutaj, nie "tych tematow".

    Typowo polskie - wy tylko narzekacie i zazdroscicie? ;)
    Cieszcie sie z tego co macie i okazujcie to, to bedzie weselej w narodzie :)
    pozdr.

    --
    Addam Sz.

  • 194. Data: 2013-10-26 19:07:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Typowo polskie - wy tylko narzekacie i zazdroscicie? ;)

    Tak, zazdroscimy, my typowi Polacy, wam towarzysu Samochwalec.

    > Cieszcie sie z tego co macie i okazujcie to

    Nie mam potrzeby kogokolwiek przekonywac, ze jestem zadowolony.

    >, to bedzie weselej w narodzie :)

    I tak jest, bawisz nas ustawicznie i niezmiennie :-D

  • 195. Data: 2013-10-26 22:46:09
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2013-10-24 08:14, Franc <w...@w...pl> wrote:

    > A to niby jak? Przecież komp stacjonarny nie ma trybu czuwania, a monitor
    > wyłączam z palca.

    Tak mniej więcej od czasów ATX (wprowadzone w 1995) ma. Zazwyczaj ten
    tryb nie jest bardzo mądry i daje możliwość co najwyżej włączenia
    komputera przez klawiaturę ze specjalnym klawiszem/kartę sieciową, ale
    trochę prądu pobiera. Włącznik w komputerze nie steruje niczym
    bezpośrednio, tylko daje sygnał że został wciśnięty do odpowiedniego
    układu na płycie głównej, która może podjąć jakąś decyzję na jego
    podstawie. Zasilanie tego układu w czasie jak komputer jest wyłączony
    jest z oddzielnego obwodu w zasilaczu. Z tego samego źródła brane jest
    zasilanie do odświeżania RAMu jak komputer jest w trybie "sleep" (ACPI
    S3).

    W niektórych (ale to chyba rzadkość) komputerach można włączyć w BIOSie
    funkcję która wyłącza większość tych "mądrych" funkcji jak komputer jest
    wyłączony i znacznie ogranicza pobór prądu w trybie standby.

    Z drugiej strony dużo nowych komputerów umie z tego źródła zasilać porty
    USB jak są wyłączone żeby można było np. naładować jakieś urządzenie.

  • 196. Data: 2013-10-26 23:01:49
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 26 października 2013 19:07:26 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Tak, zazdroscimy, my typowi Polacy, wam towarzysu Samochwalec.

    No nie wszyscy akurat, ale niektorzy - owszem ;)

    > Nie mam potrzeby kogokolwiek przekonywac, ze jestem zadowolony.

    Ja tez nie - ale jak mnie pytasz o baseny to odpowiadam. Widac za to masz
    potrzebe przekonywac kogos na sile ze ma daleko do basenow wiec jego stopa
    zyciowa jest na niskim poziomie ;)

    > I tak jest, bawisz nas ustawicznie i niezmiennie :-D

    Nie wiem kto wybral Cie za rzecznika tej grupy ze wypowiadasz sie w imieniu
    wszystkich - ale spoko, nie mam urazy i ciesze sie, ze Cie bawie, moze
    to troche zneutralizuje Twoj jad i dluzej pozyjesz ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 197. Data: 2013-10-27 07:00:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >No nie wszyscy akurat, ale niektorzy - owszem ;)

    Ja zadzraszczam. Zawodowo.

    >Ja tez nie

    :DDD

    >- ale jak mnie pytasz o baseny to odpowiadam.

    Przeczytaj sobie swoje posty np. z minionego miesiaca :-D

    >Nie wiem kto wybral Cie za rzecznika tej grupy ze wypowiadasz sie w imieniu
    >wszystkich

    No nie wszystkich (cienka proba manipulacji), tylko typowych Polakow
    zazdrosnikow.

  • 198. Data: 2013-10-27 07:11:13
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Adam <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > moze
    > to troche zneutralizuje Twoj jad i dluzej pozyjesz ;)

    Ludzie mają serdecznie dość Twojego pieprzenia, chwalipieństwa itp.

  • 199. Data: 2013-10-27 09:07:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 07:11:13 UTC+1 użytkownik MarekPasek napisał:

    > Ludzie mają serdecznie dość Twojego pieprzenia, chwalipieństwa itp.

    To do KFa mnie - widzisz problem? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 200. Data: 2013-10-27 09:25:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >To do KFa mnie - widzisz problem? :)

    Zbyt cenny okaz jestes, zeby tak na smietnik :-D