  • 41. Data: 2013-10-21 20:33:16
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mieszkanie 50 m2
    Rodzina 2+2 maluchów
    Zestaw HI-FI 2X100 W
    Indukcja
    Zmywarka
    Pralka
    Laptop non stop na prądzie
    Brak TV
    150 zł/m-c

  • 42. Data: 2013-10-21 21:05:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:68e5ad81-0924-4dbd-968b-c327fffca78f@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 18:04:42 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:

    >Znam conajmniej kilku którzy za mieszkanie zapłacili więcej niż ja wydałem
    >na działke+budowę.

    Tez znam, z tym, ze ja kupowalem gotowy dom. Ale w dolku - huehuehuehue
    (cenowym, nie terenowym).

  • 43. Data: 2013-10-21 21:07:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 19:00:22 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:

    >Roznie bywa - czasem chodzi 2, czasem 12h :)

    >To akurat mam policzone bardzo dokladnie. Kazda lampka steruje PLC,
    >kazde wyjscie kiedys siadlem przy skrzynce i pomierzylem zuzycie co do W.
    >Mam program ktory mi w trybie rzeczywistym zapisuje stany (a wlasciwie
    >zmiany) wszystkich lamp do bazy i pozniej pokazuje zuzycie. W srodku
    >zeszlej
    >zimy kiedy swieci sie najwiecej wyszlo mi ~40 pln maksimum. Z czego 30%
    >to lazienka bo mam bez okna i 5 x 50W halogenki wiec tam w pierwszej
    >kolejnosci jezeli juz - wrzuce LEDy :)

    No to jak nic, krasnoludki z malych woreczkach wynosza prad z twojego domu i
    przynosza do mojego.

  • 44. Data: 2013-10-21 21:09:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    napisał:

    >Gdzies tu kiedyś arkusz w exelu poczyniłem i udostępniłem.
    >Wpisane tam były wszystkie urzadzenia z mojej chaty i dośc dokłądne czasy
    >działania.
    >Na oświetlenie wychodziło 20-30zł

    Ile za to pradu kupisz?

  • 45. Data: 2013-10-21 21:54:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 21:09:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ile za to pradu kupisz?

    40-60kWh

  • 46. Data: 2013-10-21 22:42:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Mam program ktory mi w trybie rzeczywistym zapisuje stany (a wlasciwie
    > zmiany) wszystkich lamp do bazy i pozniej pokazuje zuzycie.

    A widzisz, gdzieś tu masz wycieki prądu. ;)

  • 47. Data: 2013-10-21 22:48:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 22:42:01 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > A widzisz, gdzieś tu masz wycieki prądu. ;)

    Gdzieee? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2013-10-22 06:47:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >40-60kWh

    I swiecisz zwyklymi zarowkami?

  • 49. Data: 2013-10-22 06:47:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Gdzieee? :)

    W programie, w dodatku jest tez memory leak.

  • 50. Data: 2013-10-22 07:55:47
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 16:58:05 UTC+2 użytkownik Ghost
    napisał:

    > Usmiechnalem sie szczerze, szeroko, glosno i autentycznie
    > :-DDD

    No spoko ale to grupa budowlana a nie Twoja tablica fejsbukowa :P
    Moze bardziej merytorycznie? :)
    pozdr.

    Nie licz na to. On tu na grupie od początku szuka przycisku "lubię to".
    Jest to paru takich podobnych.