  • Data: 2011-11-07 17:16:22
    Temat: ile za wiatę?
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Wiata (daszek na nogach ;) ) na samochód, jednospadowy dach.
    rozmiar 3m (+/- 30cm jeszcze kawałek na rynnę i wystający daszek) na 7m
    Wysokość ... jak to wiata (nie wiem, 2.4m?)

    Dostałem wycenę na 5200-5300zł (w tym 1800 robocizna), wykonanie z belki
    12x12 (8 nóg + "belki nośne"), drewno zaimpregnowane/bejcowane, dach z
    OSB a na tym "gont bitumiczny" znaczy taka imitacja dachówki z papy
    barwionej, rynna, całość stoi na wmurowanych stopkach stalowych.

    Drogo? Tanio? Nie wiem co o tym myśleć...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173