  • 11. Data: 2011-11-08 10:01:58
    Temat: Re: ile za wiatę?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    >dyskusyjnych:j9asim$d5g$...@i...gazeta.pl... kolega wlasnie skonczył
    >stawiac podobne -z dachem 4-spadowym. Same gąsiory "rozgałęźne" kosztowały
    >2szt x 250zł. Wiec ten tysiąc to mało wiarygodne - tyle to pewnie na drewno
    >trzeba dać...

    Dach płaski więc po co tam jakieś gąsiory?

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 12. Data: 2011-11-08 10:17:35
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup

    >Wiata (daszek na nogach ;) ) na samochód, jednospadowy dach.
    >rozmiar 3m (+/- 30cm jeszcze kawałek na rynnę i wystający daszek) na 7m
    >Wysokość ... jak to wiata (nie wiem, 2.4m?)
    Liczymy na szybko materiał:
    Drewno (nogi:0,12*0,12*3*8szt= 0,34m3, góra(belki): 0,12*0,14*20m= 0,3m3
    Czyli razem przyjmijmy 0,7m3. + krokwie to wyjdzie ok 1m3. Koszt w mojej
    okolicy 850zł. OSB+ gont tu pewny nie jestem ale przyjmijmy 40zł/mk2 czyli
    850zł.
    Materiały powinny ciebie więc wynieść ok 2000-2500zł.
    Robocizna : skoro chcą 1800zł to pewnie takie są tam u Ciebie ceny. Roboty
    jest maks na 3 dni dla 2 osób jak myślę.

  • 13. Data: 2011-11-08 11:13:24
    Od: Pawel <a...@g...com>

    Można Taniej.
    Zobacz na gotowe wiaty ... np.
    http://www.sklep.andrewex.com.pl/budowlane/wiata-sam
    ochodowa/wiata-samochodowa-6000-x-3000-mm.html
    ( nei mam profitów tam :-) )
    Cena 4300 a teraz to i transport za darmo byś miał .. bo nie sezon.

    Moj znajomy ma taką i postawił ją z sąsiadem w 4h ( w tym przerwa na
    piwo ) - az w szkolu byli ze wszytsko pasowało i dzieciak by to
    zlozył.

    I całkiem fajna gustowna wiata . Przynajmniej dla mnie.

  • 14. Data: 2011-11-08 11:19:59
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-11-08 12:13, Pawel pisze:
> [...]
    > ( nei mam profitów tam :-) )
    > Cena 4300 a teraz to i transport za darmo byś miał .. bo nie sezon.

    Nie miałbym zaufania do takiej konstrukcji.
    Zwłaszcza jak mocno popada śnieg.

    Pozdry,
    MW

  • 15. Data: 2011-11-08 11:25:30
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości grup
    13g2000vbo.googlegroups.com...

> [...]
    >zlozył.

    >I całkiem fajna gustowna wiata . Przynajmniej dla mnie.

    Albo taka np
    http://allegro.pl/wiata-na-samochod-drewno-carport-i
    1896984909.html