  • 41. Data: 2012-05-07 16:41:00
    Temat: Re: indukcyjka
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-06 20:33, Andy Niwinski pisze:

    > "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    > Zaczynam podejrzewać, że nie jesteś tym za kogo się podajesz, tylko
    > klonem Ikselki. Bo tak samo uważasz, że tylko ty masz rację. Każde
    > przedstawione Ci źródło to oszuści i kłamcy. A ty twierdzisz, że wiesz
    > lepiej - BO TAK....
    > Instytuty wyposażone w sprzęt pomiarowy warty ciężkie tysiące są głupsze
    > od Kogutka wyposażonego w miernik poboru mocy z Lidla. No i oczywiście w
    > wysokiej jakości Kogutkowa inteligencję.

    A możesz podać jakie to instytuty i jak dokonywały pomiaru? Bo ja mając
    sprzęt do pomiarów za ciężkie pieniądze mogę w taki sposób przeprowadzić
    pomiar, że największą sprawność będzie miała ta, za którą ktoś zapłaci.

  • 42. Data: 2012-05-07 17:07:33
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>
    > A możesz podać jakie to instytuty i jak dokonywały pomiaru? Bo ja mając
    > sprzęt do pomiarów za ciężkie pieniądze mogę w taki sposób przeprowadzić
    > pomiar, że największą sprawność będzie miała ta, za którą ktoś zapłaci.

    Może nie instytut, ale chyba dokładnie opisane jak dokonywano pomiaru:
    http://www.audytorzy.com/img/file/Badania%20AGD/Poro
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

  • 43. Data: 2012-05-07 18:01:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 May 2012 16:41:00 +0200, BQB napisał(a):

    > za ciężkie pieniądze mogę w taki sposób przeprowadzić
    > pomiar, że największą sprawność będzie miała ta, za którą ktoś zapłaci.

    Dokładnie tak :-)

  • 44. Data: 2012-05-07 20:48:49
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "pw" <p...@n...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > podłączę się:
    >
    > Która z kuchenek będzie tańsza w eksploatacji: indukcyjna czy gazowa?

    Prawdopodobnie gazowa, chyba, że w koszty wliczysz swój czas przy gotowaniu
    i myciu garów.

  • 45. Data: 2012-05-07 21:12:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andy Niwinski wrote:
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid>
    >
    > Może nie instytut, ale chyba dokładnie opisane jak dokonywano pomiaru:
    > http://www.audytorzy.com/img/file/Badania%20AGD/Poro
    wnanie%20plyt%20grzewczych.pdf

    phi...

    Kogucik sprawdził swoim miernikiem mocy z lidla i wie swoje...

  • 46. Data: 2012-05-07 22:13:46
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > h.pdf
    >
    > phi...
    >

    > Kogucik sprawdził swoim miernikiem mocy z lidla i wie swoje...

    Nie przyswoiłeś że przyznałem wam rację. Z koniem kopał się nie będę. Wiesz
    lepiej bo w necie na jakiejś super stronie przeczytałeś że indukcja jest
    sprawniejsza od czajnika. Dla mnie to dobrze że dookoła sami głupi. Mniejsza
    konkurencja do wszystkiego i ciemnotę każdą łykną jak młode pelikany rybki.

  • 47. Data: 2012-05-08 06:37:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kogutek wrote:

> [...]
    > indukcja jest sprawniejsza od czajnika. Dla mnie to dobrze że dookoła
    > sami głupi. Mniejsza konkurencja do wszystkiego i ciemnotę każdą

    toć właśnei pisze że ty i tak wiesz lepiej...

  • 48. Data: 2012-05-08 11:41:42
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 20:48:49 UTC+2 użytkownik Andy Niwinski napisał:
    > "pw"
    > schrieb im Newsbeitrag

    > Prawdopodobnie gazowa, chyba, że w koszty wliczysz swój czas przy gotowaniu
    > i myciu garów.

    Jak patrzę na stan swoich garów używanych na kuchni gazowej to nie tylko czas
    kosztuje, gary (a szczególnie patelnie) też.

    --
    ZZ@private

  • 49. Data: 2012-05-08 12:56:34
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > yc

    > toć właśnei pisze że ty i tak wiesz lepiej...

    Teraz już wiem. Przekonałeś mnie. Kuchenka indukcyjna jest sprawniejsza od
    czajnika elektrycznego. Napisałeś że przeczytałeś o tym w necie. To MUSI być
    prawda. Czego jeszcze chcesz? Żebym sobie popiołem głowę posypywał?

  • 50. Data: 2012-05-08 13:02:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ wrote:

    > Jak patrzę na stan swoich garów używanych na kuchni gazowej to nie
    > tylko czas kosztuje, gary (a szczególnie patelnie) też.

    no fakt że od czasu gdy gotuje na indukcji to nie zmieniam patelni...

    na gazie jakoś sie szybko zużywały