  • 1. Data: 2009-04-07 06:28:17
    Temat: jak obsypac ziemia poprawnie dom
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam już prawie zakończoną budowe - w środku gipsy, płytki itd.
    Na zewnątrz ocieplone ale bez akrylu ( kasa potrzebna na łazienki) )
    Od dołu z ziemi wystaje troche steropian i folia i teraz mysle jak to
    przysypać? Tak bez żadnego zabezpieczenia? Zasypac ten steropian i folie?
    Słyszałem że można żwirem grubym przy ścianach przysypac żeby lepiej
    oddychały ale chyba tez lepiej woda sie leje?

    begin 666 icon_smile.gif
    M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__
    ]$_______
    MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
    M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
    G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`
    [
    `
    end

  • 2. Data: 2009-04-07 18:42:48
    Temat: Re: jak obsypac ziemia poprawnie dom
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszałem że można żwirem grubym przy ścianach przysypac żeby lepiej
    > oddychały ale chyba tez lepiej woda sie leje?

    podsypalem ostatnio piachem wystarczy, pozniej krawezniki i opaska z kostki
    lub zwir z geowloknina pod spodem.