  • 21. Data: 2013-06-29 17:46:02
    Temat: Re: jak sensownie polaczyc drewno z metalowym slupkiem?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 20:28:19 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Cos Ty mi polecil - nigdzie tego nie ma ;) W marketach (obi, castorama) to w ogole
    patrzyli na mnie dziwnie i pokazali zwykle blachowkrety :D
    Trzeba było pisac to bymTobie wysłał paczkę. U nas na hasło "wkrety ze skrzyudełkami"
    wiedzą co to jest w kazdej hurtowni z materiałami budowlanymi. W marketach nie
    sprawdzałem.
    Zadzwoń do Wurtha może i Ci powiedzą gdzie to sprzedają chociaz i inni producenci są.