  • 1. Data: 2013-06-23 21:04:55
    Temat: Identyfikacja projektu domu
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Przejeżdżając dziś przez podwrocławskie miejscowości natknąłem się na dom
    zbudowany według ciekawego projektu - niby typowa dwuspadowa "stodółka",
    ale inna niż wszystkie. Niestety nikogo nie było na budowie ani w okolicy,
    więc jedyne co mogłem zrobić, to kilka zdjęć komórką.

    Z uwagi na liczbę projektów dostępnych na rynku, nawet nie próbuję szukać,
    ale może ktoś z Was się natknął na ten projekt? Niewykluczone, że to
    adaptacja, więc +5 do trudności poszukiwań :)

    3 zdjęcia: http://alston.pl/~borys/nadolice/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2013-06-23 21:28:24
    Temat: Re: Identyfikacja projektu domu
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ja tamtędy jeżdżę 3x w tygodniu, może któregoś dnia uda mi się przyuważyć coś żywego
    to spytam :>

    L.

  • 3. Data: 2013-06-23 21:50:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 czerwca 2013 21:04:55 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > 3 zdj�cia: http://alston.pl/~borys/nadolice/

    Jeśli to jest ta nowoczesna architektura o której Dyjor niżej piszę to ja dziękuje
    wolę "dworki"
    Ten dom z jakims schronem mi się kojarzy);
    Ale to moja opinia a każdemu wg potrzeb;)

  • 4. Data: 2013-06-23 22:13:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    malutki ale sympatyczny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-06-23 22:16:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 23 Jun 2013 12:50:33 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Jeśli to jest ta nowoczesna architektura o której Dyjor niżej piszę to ja dziękuje
    wolę "dworki"
    > Ten dom z jakims schronem mi się kojarzy);
    > Ale to moja opinia a każdemu wg potrzeb;)

    Spokojnie, większość domów w tej okolicy to własnie dworki z kolumienkami.

    Najbardziej mnie rozbawiła taka mała chałupka, na oko poniżej 100m2, ale
    kolumienki były. Fi 15 cm bez tynku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2013-06-24 15:51:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > malutki ale sympatyczny

    no, zgrabna bestyjka

  • 7. Data: 2013-06-24 15:54:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale może ktoś z Was się natknął na ten projekt? Niewykluczone, że to
    > adaptacja, więc +5 do trudności poszukiwań :)

    Gdzie ten dom ma rynny?

  • 8. Data: 2013-06-24 18:26:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 15:54:55 +0200, Ghost napisał(a):

    > Gdzie ten dom ma rynny?

    Nie ma :) Chciałem o to samo zapytać w oryginalnym poście, ale wykreśliłem.

    Wygląda na to, że woda spływa po tym ciemnym nateriale (to jakiś łupek albo
    sztuczny twór), a później po nieco wystającym okapie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-06-24 18:47:51
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 18:26:19 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło

    > Nie ma :) Chciałem o to samo zapytać w oryginalnym poście, ale wykreśliłem.

    eeee, niemożliwe - raczej są ukryte pod tą szarą listwą a potem skanalizowane.

    b.

  • 10. Data: 2013-06-24 20:50:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 18:26:19 UTC+2 użytkownik Borys
    Pogoreło

    >eeee, niemożliwe - raczej są ukryte pod tą szarą listwą a potem
    >skanalizowane.

    Tez o tym pomyslalem, ale przy wiekszym deszczu takie malutkie cusie nie
    zdaza odprowadzic.