    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: jak ustabilizować panele podłogowe
    Date: Mon, 08 Sep 2014 21:22:34 +0200

    witam

    Będę robił kolejny raz panele na starej drewnianej podłodze. Pierwszy
    raz mi całkiem całkiem wyszło, nawet z ogrzewaniem podłogowym, ale ja,
    jak dobrze się przyjże to widzę jak panele pracują miejscowo. jak się
    uginają. pod nimi jest podkład pod panele ze styroduru, XPS, takiego
    baaardzo mocnego styropianu. niestety jak stanie się nogą z krzesła na
    łączenie paneli to widać jak się uginają. Czyli łączenia są słabym
    punktem. chciałbym je wyeliminować.
    1. teoretycznie mogę panele położyć na płytę osb. nawet myślałem żeby je
    przykleić do osb. ale osb tanie nie jest, za to jest dosyć ciężkie
    2. myślałem żeby na te podkłady które mam, wylać jakąś wylewkę. ale to
    nie zadziała, bo wylewka musiała by być bardzo cieńka - ze względu na
    wagę, a wtedy popęka.
    3. Więc może włókno szklane i żywica? warstwa 2 mm wystarczy na ścianie
    kajaku i kasku więc na podłodze też. tyle że tania żywica śmierdzi
    okrutnie.

    Może jakies inne sposoby punktowego wzmocnienia podłogi? Może posklejać
    panele ze sobą? Czy warto kupić panele 10mm zamiast 8mm? Jak wyginałem
    jeden i drugi panel w sklepie - różnica jest, ale nie jakaś bardzo duża.

    JEstem otwarty na wszelkie propozycje
    ToMasz