  • 1. Data: 2011-08-19 00:31:18
    Temat: jak wyciac w elewacji (styro+klej+siatka+tynk silikatowy) bruzde?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    potrzebuje pociagnac w elewacji kable...
    jak w cywilizowany sposob zrobic bruzdy takie, zeby dalo sie je zalepic
    spowrotem tynkiem lub klejem i na to tynkiem?

    myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi sie
    styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej cywilizowan
    ametoda?

    --
    ---------- sirapacz -------------
    Zdeklarowany fiaciarz:)

  • 2. Data: 2011-08-19 05:30:56
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Michał Gut napisał(a):
> [...]
    >
    > myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi
    > sie styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej

    Od kątówki sie nie topi ani nie sypie fontannami kulek. Pyli i nadtapia
    to fakt.
    Zreszta sprobuj...
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 3. Data: 2011-08-19 07:25:36
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja polecam wykonać kilka otworów i jakimś szydłem przepleść kable pod
    elewacją. Otwory zakleisz a bruzda będzie pękać.

    PC

  • 4. Data: 2011-08-19 09:51:07
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Widzialem taka przecinarke z 2 tarczami do robienia bruzd, może cos
    takiego.

    KADAR

  • 5. Data: 2011-08-19 10:22:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .

> [...]

    >myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi sie
    >styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej

    Ostry nóż. Jesli na elewacji masz styro+ siatka+ klej.

  • 6. Data: 2011-08-19 10:54:04
    Od: Zhan <z...@o...pl>

    On 19 Sie, 02:31, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej cywilizowan

    zależy jak długa to ma być bruzda... ja cialem recznie zwyklym
    brzeszczotem do metalu a pozniej wydlubywalem styropian... jesli kabel
    jest cienki to mozna zrobic jedno ciecie i wepchnac w nie kabel,
    odpada wtedy problem mocowania kabla w bruzdzie

  • 7. Data: 2011-08-19 12:07:59
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi sie
    > styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej
    > cywilizowan ametoda?

    kątówką bardzo ładnie poszło
    nic nie pyliło, raczej topiło:)

  • 8. Data: 2011-08-21 18:35:58
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:j2kasp$6j9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    >
    > myslalem o kątówce ale mam pewne obawy ze zwyczajnie zacznie topic mi sie
    > styro pod tarcza nie mowiac o fontannie kulek..., jakas bardziej

    Mozna tak:

    robisz nożem dwa cięcia w odległości np 2 cm. Trzeba dokładnie przeciąć
    wszystkie włókna siatki.
    Bierzesz lutownicę transformatorową i robisz z drutu taki specjalistyczny
    grot o rozstawie na szerokość Twoich cięć i zaczynacz wytopkę bruzdy.
    Oczywiście na początku musisz podważyć siatkę aby się dostać z pętlą do
    styropianu. Robiłem takie numery w styropianie. Działa super.

    Dawid