  • 1. Data: 2009-05-31 20:04:55
    Temat: jak zawiesic szafke
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    moj problem to ściana w bloku zbudowania z niezbyt uczciwego betonu. Sypie
    sie niesamowicie, pewnie za duzo piachu,
    przy wkręcaniu wkretu w kołek dziura sie rozszerza. Nie mam pojęcia co z
    tym zrobic.
    Poprzednia szafka na tej scianie spadła z hukiem po 10 latach wiszenia
    pozostawiają mocno wyrobione dziury, które oczywiscie omijam.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2009-05-31 20:14:52
    Temat: Re: jak zawiesic szafke
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poprzednia szafka na tej scianie spadła z hukiem po 10 latach wiszenia
    > pozostawiają mocno wyrobione dziury, które oczywiscie omijam.

    Może dłuższe kołki?
    Może wierć otwór mniejszym wiertłem np. o jeden numer
    Może zagruntuj dziurę przed wsadzeniem kołka.
    No i na końcu kotwy chemiczne. Czyli kupujesz żywicę koszyczek i wklejasz
    kotwę.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-05-31 20:50:30
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    heh to mi wyglada na suporeks :)

  • 4. Data: 2009-06-02 20:06:50
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-05-2009 o 22:14:52 Stolat <c...@g...pl> napisał(a):

    > Mo?e zagruntuj dziure przed wsadzeniem ko?ka.

    jestem laikiem - czym gruntowac otwór ?
    kotwy chemiczne - nawet nie wiem gdzie tego szukac, ale to chyba
    ostatecznosc

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2009-06-05 20:16:18
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > jestem laikiem - czym gruntowac otwór ?

    Unigrunt itp.

    > kotwy chemiczne - nawet nie wiem gdzie tego szukac, ale to chyba
    > ostatecznosc

    W każdym markecie budowlanym.
    Są specjalne szybkowiążące cementy oraz gotowe masy na bazie żywic do
    montowania kotw.
    Sprzedawane są w pojemnikach takich jak silikony lub niewielkie fiolki jako
    gotowa do użycia masa lub też w woreczkach jako sucha masa do rozrobienia z
    wodą.
    Te masy w tubach jak silikony mają specjalną podwójną spiralną końcówkę, w
    której podczas wyciskania masy łączą się z sobą dwa składniki.