  • 1. Data: 2010-05-30 20:29:29
    Temat: jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Witam
    Rok temu kupiłem tania farbę (60 zł) za chyba 10 l no i żałuje, bo po zimie
    domek wygląda fatalnie.
    Jakiej użyć farby do domku murowanego na działce olejnej czy innej ? czy
    malowanie wymaga unigruntu czy te farby są samo wystarczające ?

  • 2. Data: 2010-06-01 10:10:42
    Temat: Re: jaka farba do domku murowanego na dzialce ?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
    CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
    Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

    Jacek
    PS
    panie doktorze chyba złamałem nogę.
    Ale gdzie?
    Na ulicy.
    Ale w którym miejscu?
    Koło kościoła.

  • 3. Data: 2010-06-01 22:07:18
    Temat: Re: jaka farba do domku murowanego na działce ?
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Moja szklana kula jest na przeglądzie, więc nie powiem.
    > CO będziesz malował? Że domek to wiem, ale CO?
    > Ściany wewnętrzne? zewnętrzne? z cegły? otynkowane? dach? sraczyk?

    Murowany, od zewnątrz. Tam jest coś a la tynk albo zwykłe szpachlowanie
    betonem. Chodzi o to aby nie wyblakło po roku, nie kleił sie do tego za
    bardzo bród.

  • 4. Data: 2010-06-02 10:03:47
    Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl>

    Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakiej użyć farby do domku murowanego na działce olejnej czy innej ? czy
    > malowanie wymaga unigruntu czy te farby są samo wystarczające ?

    Różowej?

  • 5. Data: 2010-06-02 12:03:47
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    No już trochę lepiej.
    Zapytaj o farby elewacyjne. Jest tego od groma.
    Tu masz wybór:
    http://www.muratordom.pl/budowa/elewacje/rodzaje-far
    b-elewacyjnych,20_2348.html
    Od samej farby ważniejsze jest przygotowanie powierzchni.
    Jak pomalujesz na brudne to masz układ tynk-brud-farba. Wtedy nie ma co
    narzekać na farbę, że zlezie po roku.
    Najprościej umyj Karcherem i potem maluj.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-02 18:05:48
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@w...wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Tequila" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    Różowa to chyba nie będzie pasować do brązowego dachu choć sam w sypialni
    mam tabasko i wygląda super ;-)

  • 7. Data: 2010-06-03 09:55:51
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja też lubię tequilę z tabasco ;-)