    From: "jagon" <j...@t...gazetaKROPKApl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: jaka pralka
    Date: Sat, 7 Aug 2010 21:26:19 +0100

    Witam.

    Jako ze moja Amica zaczyna zdychac czas rozpoczac polowanie.

    Czy szanowni grupowicze poradzili by mi w wyborze ?

    Zalozenia :
    ladowana od przodu
    glebokosc pralki : max 57cm
    zaladunek : min 5 kg, im wiecej tym lepiej
    klasa energetyczna : oczywiscie A+
    kasa: max 1500 pln, w tym chcialbym zmiescic przedluzenie gwarancji / ok.
    200-250 pln/.
    ilosc pran w miesiacu : max 20
    zabezpieczenie przed zalaniem
    zabezpieczenie przed dziecmi
    zabezpieczenie przed otwarciem drzwi.
    nie zalezy mi specjalnie na jakiejs niesamowitej ilosci programow
    Wisienka na torcie byla by jakas automatyka do dobierania ilosci wody w
    zaleznosci od wielkosci wsadu

    Wiem ze powyzsze to "tylko w erze", ale moze jednak sie uda :)
    Prosilbym o rade jaka pralka polecacie (przy powyzszych zalozeniach -
    jakosc, bezawaryjnosc, latwosc obslugi), ew o odradzenie jakiegos
    modelu/producenta (prosilbym o podanie powodow).
    Sam szukam, ale przy tych zalozeniach to mam na liscie kilkadziesiat modeli.

    pozdrowienia

    jagon