  • 21. Data: 2015-06-21 16:58:01
    Temat: Re: jakie obuwie do pracy
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2015 09:35:03 +0200, krys napisał(a):

    > No. U mnie na grillu dania podawane są na porcelanie, do tego srebra rodowe
    > oraz kryształy. Potem wszystko razem do wora i posprzątane:-)

    No tak, czyli Ty raczej powinnaś kupić sobie te baletki...
    --
    XL
    http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

  • 22. Data: 2015-06-21 17:48:32
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > No tak, czyli Ty raczej powinnaś kupić sobie te baletki...

    Co ja powinnam, to ja wiem.

    A Ty może ustal ze sobą, czy używasz skarpet, czy jednak nie.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 23. Data: 2015-06-21 18:01:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2015 17:48:32 +0200, krys napisał(a):

    > Co ja powinnam, to ja wiem.
    >
    > A Ty może ustal ze sobą, czy używasz skarpet, czy jednak nie.

    Do roboty w ogródku - tylko i wyłącznie. I NIE męskich.

  • 24. Data: 2015-06-21 22:09:43
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-21 o 17:48, krys pisze:

    > Co ja powinnam, to ja wiem.
    >
    > A Ty może ustal ze sobą, czy używasz skarpet, czy jednak nie.

    He he, a myślałam, że to tylko ja taka spostrzegawcza. ;)

    Ewa

  • 25. Data: 2015-06-22 16:01:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > He he, a myślałam, że to tylko ja taka spostrzegawcza. ;)

    Przepraszam, że odarłam Cię ze złudzeń ;-)

    Nosisz skarpetki i jadasz z rodowych statków?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 26. Data: 2015-06-22 18:08:39
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-22 16:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

    > Przepraszam, że odarłam Cię ze złudzeń ;-)
    >
    > Nosisz skarpetki i jadasz z rodowych statków?

    Pierwsze mężowskie, drugie własne. Albo odwrotnie. I tak nikt nie
    zauważa rusznicy.

  • 27. Data: 2015-06-22 18:34:32
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwsze mężowskie, drugie własne. Albo odwrotnie. I tak nikt nie zauważa
    > rusznicy.

    Hejka. Ale armaty już nikt nie przeoczy.
    Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

  • 28. Data: 2015-06-22 18:53:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Ale armaty już nikt nie przeoczy.
    > Pozdrawiam percepcyjnie Ja...cki

    Za to spod przyłbicy można nie dostrzec haubicy.

    Jarek

    --
    W szóstym armata -- o! jaka wielka!
    Pod każdym kołem żelazna belka!

  • 29. Data: 2015-06-22 20:59:40
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Bo na pewno można w nich wejść do jeziora łabędziego.

    Hejka. Gumofilce pewnie budzą u mieszczuchów uśmieszki i szyderstwa ale
    to bardzo przydatne i wygodne obuwie szczególnie dla osób pracujących na
    dworze gdy jest mokro lub sypie śnieg. Niezastąpione dla rolników oraz dla
    myśliwych wraz ze specjalną przedłużką wiązaną ponad kolenem, żeby do środka
    nie wpadał śnieg. Ważne jest aby w tych butach filc był oblany gumą a nie
    PCV. Używam od kilkudziesięciu lat:- jedna para w bagażniku a druga na
    działce.
    Eleganckie gumowce piankowe z wkładką ze względu, że błyskawicznie poci
    się w nich stopa stoją sobie w naszej piwnicy czekając na powódź.
    Pozdrawiam nieprzemakająco Ja...cki

  • 30. Data: 2015-06-22 21:41:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-22 o 16:01, krys pisze:

    > Przepraszam, że odarłam Cię ze złudzeń ;-)

    Nie ma za co, lubię towarzystwo.

    > Nosisz skarpetki

    Zdarzyło mi się nawet męskie!

    > i jadasz z rodowych statków?