  • 31. Data: 2015-06-22 21:42:15
    Temat: Re: jakie obuwie do pracy
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-06-22 o 20:59, Dirko pisze:

    > Hejka. Gumofilce pewnie budzą u mieszczuchów uśmieszki

    Bez obrazy. Nie gumofilce, tylko ich wyjątkowa nazwa.

    Ewa

  • 32. Data: 2015-06-23 01:37:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

    > Bez obrazy. Nie gumofilce, tylko ich wyjątkowa nazwa.

    Dokładnie tak. Wyjątkowa i bardzo kreatywna/marketingowa.

  • 33. Data: 2015-06-23 14:55:04
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    FEniks wrote:

    > Nie ma za co, lubię towarzystwo.

    Uff.

    > Zdarzyło mi się nawet męskie!

    Ale prawą i lewą, czy jakies pospolite?;-)

    > Aż tyle nie jadam. ;-P

    Ale na nie mam na mysli okrętów:-P

    J.

    www.kontestacja.com

  • 34. Data: 2015-06-23 14:56:27
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Qrczak wrote:

    > Dnia 2015-06-22 16:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

    > Pierwsze mężowskie, drugie własne. Albo odwrotnie. I tak nikt nie
    > zauważa rusznicy.

    No weź się nie demaskuj! Kobieta nie może mieć stopy jak kajak, ani facet
    jak Chineczka!

    J.

    www.kontestacja.com

  • 35. Data: 2015-06-23 15:17:43
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > No weź się nie demaskuj! Kobieta nie może mieć stopy jak kajak, ani facet
    > jak Chineczka!

    Hejka. Mężowskie skarpetki mogą się skurczyć w praniu od za gorącej wody
    albo same z siebie i wtedy może je przejąć żona do użytku działkowego.
    Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

    PS Dziś u nas idealny dzień na założenie "baletek" w wersji trekingowej

  • 36. Data: 2015-06-26 16:33:35
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-06-20 17:11, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    Bo szpilki wyglądają tak:
    http://tiny.pl/gq6hs

  • 37. Data: 2015-06-28 18:40:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
    > Dnia 2015-06-20 17:11, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > Bo szpilki wyglądają tak:
    > http://tiny.pl/gq6hs

    Ha ha ha! :-) mam nadzieję że to fotomontaż :-))))