  • 1. Data: 2011-10-03 11:39:21
    Temat: jakie przeglądy są obowiązkowe w budynku jednorodzinnym?
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    Witam!

    W bloku, w mieszkaniu co roku miałem:
    - przegląd gazowy w zakresie szczelności
    - przegląd pieca (gazowego)
    - kontrola wentylacji/kominiarski
    (o czymś zapomniałem?)

    Czy w budynku wolnostojącym/jednorodzinnym też są te (jakieś jeszcze
    inne?) przeglądy obowiązkowe?

    --
    sendilkelm

  • 2. Data: 2011-10-03 12:10:19
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-10-03 13:39, sendilkelm pisze:
    > Witam!
    >
    > W bloku, w mieszkaniu co roku miałem:
    > - przegląd gazowy w zakresie szczelności
> [...]

    Podzielniki ciepła jeśli masz, co chyba 5 lat wymiana wodomierzy,

  • 3. Data: 2011-10-04 11:30:36
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 03 Oct 2011 13:39:21 +0200, sendilkelm napisał(a):
    > W bloku, w mieszkaniu co roku miałem:
    > - przegląd gazowy w zakresie szczelności
    > - przegląd pieca (gazowego)
    > - kontrola wentylacji/kominiarski
    > (o czymś zapomniałem?)
    Przeglądy elektryczne co 5 lat (niektóre pomieszczenia co rok), no i
    wymiana wodomierzy / liczników energii gdy kończy im się legalizacja (ale
    to dostawcy sami się pewnie zgłoszą przynajmniej ci od prądu).

    Oczywiście nikt nie będzie przychodził i sprawdzał czy masz aktualne
    przeglądy ale w wypadku wypadku ktoś może się o papiery upomnieć (i np z
    powodu braku nie wypłacić odszkodowania).

    --
    Dzisiaj dziennikarstwo bardziej funkcjonuje na tej grupie, niż w tych
    rzekomych mediach. I nawet kiedy tutaj się bluzga i pisze po pijaku,

  • 4. Data: 2011-10-05 18:30:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2011 13:30, Pooh pisze:

    > Przeglądy elektryczne co 5 lat (niektóre pomieszczenia co rok), no i

    Podstawa prawna?

  • 5. Data: 2011-10-07 14:09:37
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 05 Oct 2011 20:30:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Podstawa prawna?
    Googlownica Ci padła?

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 6. Data: 2011-10-07 18:31:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> napisał w wiadomości
    > Googlownica Ci padła?
    zwijaj

  • 7. Data: 2011-10-18 08:05:06
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "sendilkelm" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > W bloku, w mieszkaniu co roku miałem:
    > - przegląd gazowy w zakresie szczelności
> [...]

    Sprawdź w PB i rozporzadzeniach w sprawie warunków. Tam jest wszystko
    opisane.