  • 1. Data: 2009-11-21 21:57:52
    Temat: klejenie podłogi
    Od: "zmykam" <t...@i...pl>

    Witam wszystkich!
    Czy ktoś z szanownych forumowiczów mógłby mi podpowiedzieć ,czy deski
    podłogowe powinno się kleić na ciepłą , czy wystudzoną posadzkę tzn. czy
    podłogówka ma być włączona , czy też wyłączona
    z góry dziękuję za podpowiedzi

  • 2. Data: 2009-11-22 18:09:36
    Temat: Re: klejenie podłogi
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 21 Lis, 22:57, "zmykam" <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > podłogowe powinno się kleić na ciepłą , czy wystudzoną posadzkę tzn. czy
    > podłogówka ma być włączona , czy też wyłączona

    A co jest napisane na kleju? Wszystko zależy tylko i wyłacznie od
    wytycznych producenta kleju. Jesli nie stoi napisane na kleju w jakich
    temperaturach kleic to klej w tzw. temp pokojowej bez grzania. Zbyt
    szybkie wyschniecie na podgrzanej podlodze moze oslabic wiazanie.

    krzychut