    From: mamqa <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: kompost pod zasianie trawy
    Date: Tue, 08 Sep 2009 14:34:39 +0200

    Witam

    Niedawno wprowadziłam sie do nowego domku gdzie ogród był w strasznym
    stanie... zrobiliśmy z mężem porządek ale wiązało sie to z powyrywaniem
    wszelkiego zielska gdyż tam tylko chwasty były, nic trawy... Ziemia
    bardzo piaszczysta wiec dosypaliśmy torfowej ziemi doniczkowej
    (360litrow) i wczoraj rozłożyliśmy kompost i w związku z tym dwa pytania:
    1. chwilowo u nas sucho (Holandia) wiec nie wiem czy podlać tą ziemie z
    kompostem czy dopiero po zasianiu trawy?
    2. ile odczekać od dnia rozłożenia kompostu do dnia zasiania trawy?
    Czytałam ze po chemicznych środkach trzeba czekać tydzień, ale kompost
    to naturalny nawóz wiec czekać czy nie?

    mamqa