  • 11. Data: 2010-06-14 18:34:14
    Temat: Re: kompostownik i co dalej?
    Od: "Szczepan" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał

    > Hejka. Jak dokładnie ubijesz to co się stanie z mikroorganizmami
    > tlenowymi?
    > Pozdrawiam niekonsekwentnie Ja...cki

    Ja tylko cytowalem co pisze sprzedawca tych specyfikow.
    I jeszcze:
    "Efektywne mikroorganizmy to zespół wyselekcjonowanych ze ściółki leśnej
    bakterii i grzybów. To 40 szczepów bakterii pozytywnych i 10 szczepów
    grzybów pozytywnych powoduje, że wszystko to, co ulega procesowi gnicia,
    zaczyna fermentować. I na tym właśnie polega pozytywny skutek EM, który
    zastosowanie znajduje w wielu różnych dziedzinach. "
    --

    Szczepan

  • 12. Data: 2010-06-14 19:37:47
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>