  • 11. Data: 2011-02-09 10:33:03
    Temat: Re: koszt ekipy
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Tomemk" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iirgjq$ljd$1@inews.gazeta.pl...

    > Za niewiele większy domek od Twojego
    > dokładnie
    > 260m2 posadzek, według projeketu 187 bez piwnic,
    > za mury wzięli z tarasem i slupaki klienkierowymi, i kominy
    > cegła/klinkier - 2szt
    > schodu na klatce betonowe
    > 55k
    >
    > za dach ok 220-240m- 22k
    >
    > czuję się wydymany, ale taniej nie mogłem znaleźć, a i budować zacząłem w
    > najgorszym chyba czasie, kiedy to nikt nie miał czasu wszyscy zarobieniu
    > na amen, - 2008 lipiec.

    Nie czuj sie- ja dalem podobnie za stan surowy zamkniety choc faktem jest ze
    mam duzy dach -370m2 powierzchni (nie rzutu)
    Ale wychodzilem z zalozenia ze lepiej zaplacic wiecej ale zeby zrobili
    dobrze bez poprawek i tak bylo(nie mialem czasu na pilnowanie ekipy).
    A majster byl taki ze myslal do przodu na 2 etapy robot- wiec kolizji
    spieprzonych rzeczy nie mam- bo roboty odbieralem.
    Mam nadzieje teraz zaoszczedzic troche na wykonczeniu liczac ze ceny troche
    spadna- ale pozyjemy zobaczymy.
    Przemek

  • 12. Data: 2011-02-09 18:43:20
    Od: "p...@o...pl" <p...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 08:53, PC pisze:
    > Witam ,
    > jaki jest koszt robocizny przy budowie domku jednorodzinnego , powiedzmy za
    > 1 m2 , z tego co sie wstepnie dowiadywalem w podkarpackim kształtuje sie on
    > od 350 zl m2 w gore , znalazl ktos taniej ?

    w okolicach lodzi za:
    - dom parter 150m2
    - garaż 50m2
    wszystko bez dachu, wraz z rozciągnięciem kanalizacji, kominami,
    schodami zewnętrznymi, tarasem i trochę innych dodatkowych robót
    25K PLN

    Ekipa zaczyna od czystej działki a zostawia SSO

  • 13. Data: 2011-02-09 21:23:09
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Ekipa zaczyna od czystej działki a zostawia SSO

    Rób zdjęcia i pokazuj :-)