  • 51. Data: 2013-01-27 19:04:32
    Temat: Re: koszt polozenia sieci wodociagowej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 13:59, Kris pisze:

    > Na innej grupie kilka dni temu napisał że z alkoholi to tylko Amol pije.
    > Widać lubi wynalazki(vide czytnik)i stąd jest jaki jest;)

    Jako osoba niedorozwinięta umysłowo nie załapałeś żartu.

  • 52. Data: 2013-01-27 19:29:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 19:03:39 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > I ty się dziwisz, że określam cię mianem idioty...

    Andrzeju- ciągle łamiesz netykietę.

    > Secundo: OE do linuxa... Wysoką mas gorączkę?

    A czy ja wróżka? Lubisz wynalazki jak widać.

    > Tertio: mam się przesiadać tylko dlatego, że kilku idiotów nie potrafi
    Dalej łamiesz netykiete

  • 53. Data: 2013-01-27 20:16:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 19:29, Kris pisze:

    > Andrzeju- ciągle łamiesz netykietę.

    Ale to jest najłagodniejsze określenie na ciebie.

    > A czy ja wróżka? Lubisz wynalazki jak widać.

    To, jakiego systemu używam, jest wyraźnie napisane w nagłówku.
    Wiedziałbyś gdybyś nie był totalnym ignorantem.

    > Dalej łamiesz netykiete

    Uderz w stół...

  • 54. Data: 2013-01-27 20:25:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 20:16:20 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Ale to jest naj�agodniejsze okre�lenie na ciebie.

    Ale używając takich okresleń łamiesz netykietę której w innych miejscach śmiecąc
    bronisz.
    > To, jakiego systemu u�ywam, jest wyra�nie napisane w nag��wku.

    > Wiedzia�by� gdyby� nie by� totalnym ignorantem.

    Korzystam z gogle groups i nie widzę takiej informacji. A nawet jak korzystałem z
    Outlook Express nie zaglądałem do nagłówków bo i po co.

    "Polacy nie gęsi i swój język mają"

    > Uderz w stďż˝...

    Popraw się, przestań zaśmiecać grupy swoimi niepoważnymi docinkami, nie ubliżaj, nie
    obrażaj. Wszystkim nam to wyjdzie na dobre.

  • 55. Data: 2013-01-27 20:38:18
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    wiadomości news:51057d04$1@news.home.net.pl...
    > To, jakiego systemu używam, jest wyraźnie napisane w nagłówku.
    > Wiedziałbyś gdybyś nie był totalnym ignorantem.

    Wierz mi, nie wszyscy mają manie prześladowczo szpiegowczą i zerkają na
    metki ubrań swoich rozmówców.

    Marek

  • 56. Data: 2013-01-27 20:54:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 20:25, Kris pisze:

    > Popraw się, przestań zaśmiecać grupy swoimi niepoważnymi docinkami,

    Przestań psuć kodowanie w cytatach i łam poprawnie wiersze.

    A o docinkach to poucz tego gnoja co od gestapo wyzywa.

  • 57. Data: 2013-01-27 23:36:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    i pięknie skaszaniłeś posta

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2013-01-27 23:47:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.01.2013 23:36, masti pisze:

    > i pięknie skaszaniłeś posta

    Nie znasz się. Tak jest trendi i dżezi ;->

    Swoją drogą co temu bęcwałowi się pomieszało z ubraniami...

    Jak komuś doradzam w kwestii wyboru oprogramowania, to najpierw
    sprawdzam jakiego systemu używa... ale widać to też nie jest trendi i
    dżezi. Trzeba zakładać "jedynie słuszny" system. Wszystko inne dla tych
    dzieci neostrady* to "wynalazek"...

    *) to kwestia mentalności, a nie korzystania z konkretnego połączenia ;)

  • 59. Data: 2013-01-28 00:15:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 stycznia 2013 23:47:47 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

> [...]
    > dzieci neostrady* to "wynalazek"...
    > *) to kwestia mentalności, a nie korzystania z konkretnego połączenia ;)

    Jestes dwa razy glupszy niz myslalem :D A naprawde nie myslalem zbyt dobrze o tobie.
    Mimo ze pierwszym linuxem administrowalem w '96 a obecnie mam pod soba kilkadziesiat
    maszyn na nim, na domowy system wybieram windowsa - dla takiego hipstera jak ty to
    niepojete nie?

    PS. Nie wyzywaj bardziej doswiadczonych od ciebie "dziecmi neostrady" bo niedosc, ze
    glupi, to stajesz sie dodatkowo smieszny.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2013-01-28 08:01:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2013 00:15, Adam pisze:

    > Mimo ze pierwszym linuxem administrowalem w '96 a obecnie
    > mam pod soba kilkadziesiat maszyn na nim,

    [ziew]

    Nawet jeśli to prawda, to mi nie imponuje.

    > na domowy system wybieram windowsa - dla takiego hipstera
    > jak ty to niepojete nie?

    Ależ jestem w stanie to zrozumieć. Podobnie jakbyś np. wolał owce od
    dziewcząt. Taki po prostu masz gust i już.

    Ale nie wciskaj innym swojego ukochanego "windowsa" ani swoich owiec
    jako jedynie słuszny, najlepszy wybór.

    > PS. Nie wyzywaj bardziej doswiadczonych od ciebie "dziecmi
    > neostrady" bo niedosc, ze glupi, to stajesz sie dodatkowo smieszny.

    ROTFL

    Taki z ciebie "doświadczony inaczej" matoł co to nawet listów nie
    potrafi poprawnie formatować. A to odpowiednik umiejętności wiązania
    sznurówek.