  • 1. Data: 2011-07-28 21:44:27
    Temat: krycie wstepne pod dachowke - prosze o porade
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Bardzo prosze o pomoc. Dach kopertowy kat 40st. zostal odeskowany.
    Calosc przygotowana pod dachowke cementowa. Nie wiem na co sie zdecydowac -
    jesli chodzi o krycie wstepne. Jedno jest pewne - odpada membrana
    paroprzepuszczalna. Koniecznie musi byc cos "papowego". W zwiazku z tym, ze
    fundusze juz mam skromne, to staram sie wybrac cos "optymalnego".

    Do wyboru mam:
    Papa ICOPAL W64
    Papa ICOPAL V60 S24 (podobno slabo odporna na wys. temperature)
    Papa W/400/1200
    Bariera SBS Icopal FEL'X
    Bariera SBS Icopal SUN'X
    Bariera COPERNIT TIMBERPOL
    Papa COPERNIT (POLIESTER)

    Dachu mam okolo 280m2. Ile nalezy zalozyc odpadu w przypadku dachu
    kopertowego? Dziekuje i pozdr . K.

  • 2. Data: 2011-07-29 10:51:08
    Temat: Re: krycie wstepne pod dachowke - prosze o porade
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    > Do wyboru mam:
    > Papa ICOPAL W64
    > Papa ICOPAL V60 S24 (podobno slabo odporna na wys. temperature)
    > Papa W/400/1200
    > Bariera SBS Icopal FEL'X
    > Bariera SBS Icopal SUN'X
    > Bariera COPERNIT TIMBERPOL
    > Papa COPERNIT (POLIESTER)

    w leroy-merlinie jest papa wierzchniego krycia W400/1200 w jakiejs promocji. Lepszej
    ci nie trzeba.

    b.