  • 1. Data: 2009-09-03 13:18:24
    Temat: lilia biała (Lilium candidum)
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Kupiłam na targu cebule lilii białej, tej wiejskiej, pachnącej i
    wsadziłam je w ziemię w drugiej połowie sierpnia, zgodnie z instrukcją.
    Teraz widzę, że to rośnie. Czy nie powinny puszczać (się) liści dopiero
    wiosną? Czy je jakoś przykrywać na zimę?
    --
    Basia

  • 2. Data: 2009-09-03 13:42:39
    Temat: Re: lilia biała (Lilium candidum)
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bbjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że to rośnie. Czy nie powinny puszczać (się) liści dopiero wiosną? Czy je

    I wszystko w jak najlepszym porządku. Ta lilia już rośnie. Na zimę niczym
    nie trzeba przykrywać - jest w pełni zimotrwała. Mam już od kilku lat i już
    ma młode liście. Ona okres odpoczynku ma na początku lata.
    Pozdrawiam - Waldek